أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۰۹۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع ۶ سبد کالا طی امسال خبر داد و گفت: برنامه دولت این است که یارانه ۶ میلیون ثروتمند قطع شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، ابوالحسن فیروزآبادی در جشنواره امتنان اصفهان با اعلام اینکه رکود بازار تا ابتدای سال آینده متوقف می شود، کنترل تورم و رونق اقتصادی را دو  هدف کلان دولت عنوان کرد و گفت : پارسال 600هزار نفر عضو بیمه تامین اجتماعی شده اند که بیانگر آن است 600 هزار فرصت شغلی در زمان رکود به وجود آمده است .

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود : در20 ماه گذشته حقوق کارگران دو بار افزایش یافت و توقع داشتیم حقوق بازنشستگان نیز افزایش یابد که در دولت رای نیاورد ولی ما همچنان در این زمینه تلاش می کنیم.

وی قطع یارانه 6 میلیون نفر از افراد ثروتمند را از دیگر برنامه های دولت عنوان کرد و گفت : پارسال سه سبد کالا در اختیار مردم قرار گرفت و امسال شش سبد کالا بین مردم توزیع می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها