کد خبر: ۳۱۲۱۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
هافبک تیم استقلال هنوز برای کسب سهمیه آسیا شانس بالایی قائل است و به هواداران تیمش وعده‌های خوبی می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در آستانه جدال با پدیده به کادر فنی استقلال خبر رسید یعقوب کریمی نمی‌تواند به میدان برود چون از ناحیه مچ پای راست ضربه شدیدی خورده و حداقل به یک هفته استراحت نیاز دارد تا مهیای حضور در میادین شود. به همین خاطر بود که سرمربی استقلال در آخرین لحظات برنامه‌های تیمش را تغییر داد و آرش برهانی را به میدان فرستاد. تصمیمی که تنها یک نیمه دوام آورد و بعد برهانی تعویض شد تا...

 

يعقوب كريمي ديروز در ارتباط با مصدوميت جديد خود گفت: «كمي از ناحيه كشاله پشت ران درد داشتم اما با فيزيوتراپي خوب شدم و به تمرينات برگشتم با اين هدف كه جلوي پديده به استقلال كمك كنم اما يك تكل بد در تمرين روز سه‌شنبه همه چيز را خراب كرد تا اين بار از ناحيه مچ پا مصدوم شوم.»

 

او ادامه داد: «مصدوميت بدترين كابوس ممكن براي بازيكنان فوتبال است. اين كابوس بارها در اين فصل به سراغ من آمده و واقعاً خسته شدم. در جدال با پديده هم وقتي ديدم در زمين نيستم حسابي كلافه و ناراحت بودم اما تقدير اين‌گونه بود و چاره‌اي نبود جز صبوري.»

 

هافبك استقلال در ادامه راجع به توقف برابر پديده و از بين رفتن سهميه آسيا تصريح كرد: «خيلي حيف شد چون مي‌شد سه امتياز اين بازي به حساب استقلال واريز شود به خصوص در نيمه دوم اما متأسفانه فشارهاي رواني روي عملكرد تيم تأثير گذاشته بود ضمن اينكه ما مشكلات بزرگي هم داريم كه كمتر طرفداري از آن اطلاع دارد. الان نمي‌خواهم حرفي بزنم چون اين سوء تفاهم پيش مي‌‌آيد كه دنبال بهانه‌تراشي هستيم اما واقعاً اين‌گونه نيست و اتفاقات استقلال امسال نياز به يك كنكاش مناسب دارد.»

 

كريمي در پايان گفت: «با وجود اينكه نتوانستيم پديده را ببريم اما اعتقاد دارم فصل هنوز براي استقلال تمام نشده و طرفداران مي‌توانند منتظر اتفاقات شيريني در سه هفته پاياني باشند به شرطي كه بيايند و مثل هميشه از استقلال محبوب حمايت كنند. طرفداران بايد بدانند از اين وضعيت بيشتر از آنها بازيكنان و كادر فني ناراحت هستند چون اعضاي تيم دوست ندارند اين‌گونه با آبروي ورزشي‌شان بازي شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها