أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۱۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
با همکاری مشترک وزارت آموزش و پرورش و دفاتر پیشخوان دولت، از این پس دریافت تاییدیه تحصیلی در دفاتر ارائه می‌شود

به گزارش نسیم، علی فلاح حقیقی دبیر کل کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت  و دبیر سومین  همایش ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت که در 22 اردیبهشت ماه جاری در سالن اجلاس سران برگزار می شود با اعلام این خبر گفت: با توجه به ابلاغیه ریاست جمهور در رابطه با بحث درگاه الکترونیکی شبکه دفاتر پیشخوان دولت و وظایف محوله بر اساس اصل 44 قانون اساسی مقرر شده که دستگاه‌های مربوطه طبق ماده 5 قانون کشور خدماتشان را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کنند.

وی ادامه داد: در این راستا با توجه به ابلاغیه مربوطه دفاتر پیشخوان دولت تحت نظارت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و بر نامه ریزی کشور و با توجه به امضای تفاهم نامه مربوطه اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح متقاضیان به جای مراجعه به مراکز آموزشی می توانند از طریق دفاتر پیشخوان موفق به دریافت تاییدیه تحصیلی شوند، افزود: در این طرح پروژه مشترکی بین وزارت آموزش و پرورش و کانون دفاتر پیشخوان دولت از 7 ماه پیش شروع شده که طبق بررسی کارشناسی در جلسات متعدد و طی 2 مرحله خدماتی به متقاضیان اموزشی ارایه خواهد شد که امیدواریم تا تیرماه 1394 به صورت کامل از طریق شبکه دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور امکان پذیر شود.

دبیر سومین همایش ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: یکی از فواید این خدمات کاهش سفرهای شهری و بین شهری خواهد بود که از اهداف ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور است.

این عضو کمیسیون تخصصی دولت الکترونیک در ادامه افزود: با توجه به اینکه وزارت ارتباطات به عنوان متولی حوزه فناوری کشور و به خصوص مجموعه وابسته به سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان رگولاتور نقش بسزایی را در تحقق دولت الکترونیک دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها