کد خبر: ۳۱۲۱۶۲
زمان انتشار: ۰۵:۰۰     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: وضعیت بی انضباطی خانزاده، به شکلی است که با واسطه گری حل نمی‌شود و باید در چارچوب قوانین باشگاه با وی برخورد شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، در خصوص میانجیگری حبیب کاشانی، در خصوص خانزاده گفت: حبیب کاشانی مرد بزرگی است و احترام خاصی برای وی قائل هستم اما اگر من مدیرعامل تیم پرسپولیس هستم باید بگویم که مسائل انضباطی برایم از هر مسئله دیگری مهم‌تر است.

وی درباره اینکه آیا امکان دارد بی اخلاقی‌ها مربوط به گذشته باشد عنوان کرد: به طور حتم مسائل پیش آمده می‌تواند قصور مدیریتی گذشته باشد که اجازه دادند این بی انضباطی‌ها در باشگاه پرسپولیس رخ بدهد و به نظر من اگر مدیریت گذشته در این خصوص جدی‌تر عمل می‌کرد در حال حاضر نظاره گر بی انضباطی‌های مختلف از سوی بازیکنان در باشگاه پرسپولیس نبودیم.

نژاد فلاح عنوان کرد: با تمام احترامی که برای حبیب کاشانی قائل هستم اما بهتر است خانزاده به جای اینکه فردی را برای میانجیگری انتخاب کند یاد بگیرد که مسائل خود را از طریق باشگاه  پرسپولیس پیگیری کند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت صادقیان افزود: در صورتی که سرمربی تیم تصمیم بگیرد که 11 بازیکن تیم را اخراج کند من نیز از حرکت وی حمایت خواهم کرد باید بگویم که شرایط تیم پرسپولیس بحرانی بود و برانکو در این مقطع زمانی بزرگواری کرد که ما را پذیرفت و به جمع سرخپوشان پیوست. نکته قابل توجه این است که مربیان بزرگ اصولا هدایت تیم‌هایی که همانند پرسپولیس با شرایط نابه سامانی روبرو هستند را قبول نمی‌کنند اما برانکو این کار را انجام داد.

وی بیان کرد: در کل همه کارها و برخی از مسائل به کادر فنی سپرده شده و کادر فنی تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد.

وی درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: من با خصوصی سازی مخالف نیستم اما باز هم تاکید می‌کنم نباید در واگذاری شتاب زده عمل کرد ما در لیگ برتر فقط یک تیم ملوان را داریم که خصوصی است البته بخشی از این تیم خصوصی است. چرا باید خصوصی سازی از استقلال و پرسپولیس شروع شود؟ من موافق این اتفاق هستم ولی باید تقدم و تاخر در خصوصی سازی رعایت شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها