يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۲۲۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
فارس/ مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فعلاً در مورد فولاد صحبتي ندارم و بعد از صحبت با مسئولان اين باشگاه حرف‌هايم را خواهم زد.
محمد قاضي اظهار داشت: از روزي که به فولاد رفتم يکي از رسانه‌ها انتشار مطالب نادرست عليه من را آغاز کرد که در همين ارتباط پس از مشورت با وکيلم طي چند روز آتي از اين رسانه به مراجع ذيصلاح شکاتي خواهم کرد.
وي افزود: در همين ارتباط مدارکي را جمع کرده‌ام و حتي قرار است اين مدارک و مستندات را در اختيار کميته اخلاق فدراسيون فوتبال قرار بدهم تا آنها بدانند چه اتفاقاتي رخ مي‌دهد.
مهاجم فولاد که بعد از سفر تيمش به قطر ديگر در تمرينات اين تيم شرکت نکرده است در خصوص آخرين وضعيت خود گفت: فعلا صحبتي در مورد فولاد ندارم و اجازه بدهيد با مسئولان باشگاه صحبت کنم سپس حرف‌هايم را به رسانه‌ها خواهم گفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها