أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۲۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
تسنيم/ باشگاه پرسپوليس اين روزها در بدترين شرايط به سر مي‌برد به طوري که حتي نمي‌تواند از عهده پرداخت پول آب معدني برآيد.
وضعيت اين روزهاي پرسپوليس خوب نيست. سرخپوشان هم از لحاظ فني و هم از لحاظ مالي روزگار سياهي را پشت سر مي‌گذارند. حواشي، کمر پرسپوليس را شکسته و در اين ميان نبود پول در باشگاه پرسپوليس هم شرايط را «نورعلي‌نور» کرده است.
پرسپوليس بازي سايپا را پشت سر گذاشت اما هنوز مشکلات مالي را پشت سر نگذاشته است. مشکلات مالي به بزرگترين رقيب پرسپوليس تبديل شده است. وضعيت مالي در باشگاه پرسپوليس بعد از خودداري هدايتي از پرداخت پول بدتر شد و عملاً ديگر هيچ پولي وجود ندارد.
شرايط آنقدر بد مي‌شود که باشگاه پرسپوليس براي پرداخت پول هتل پيش از بازي با سايپا هم دچار مشکل مي‌شود، شايد اگر سازمان ليگ و کمک مالي اين نهاد نبود سرخپوشان بايد اردوي قبل از بازي با سايپا را در منزل خودشان برگزار مي‌کردند. برگزاري اردوي نصفه و نيمه در هتل استقلال هم مصائب خاص خودش را داشت. به عنوان مثال گفته مي‌شود که در اتاق بازيکنان پرسپوليس «ميوه»، «آب معدني» و «کيک ميان وعده» وجود نداشته و بازيکنان با هزينه شخصي اين اقلام را خريداري کرده‌اند.
حالا اوضاع وقتي بدتر مي‌شود که بدانيد پرسپوليس در ديدار با سايپا با البسه دو شرکت مختلف وارد ميدان شده است. پيراهن بازيکنان پرسپوليس مارک «ماکرون»، شورت ورزشي مارک «آل‌اشپورت» و جوراب ورزشي هم بدون مارک است و البته شايد توليد ميدان منيريه! اين شرايط و البته کيفيت پايين پيراهن‌ها که به قول برخي از بازيکنان پرسپوليس «پلاستيک خالص» است باعث شد بازيکنان پرسپوليس بعد از بازي با لخويا لباس خود را با بازيکنان حريف قطري عوض نکنند.
سؤال اينجاست که چرا باشگاه پرسپوليس که يکي از پرطرفدارترين باشگاه‌هاي آسيا است پول تأمين آب معدني و يک دست لباس کامل را ندارد؟ آيا در شأن باشگاه پرسپوليس است که با دو مارک مختلف در زمين حضور يابد. واقعا با پرسپوليس چه کرده‌اند و چه بر سر اين تيم آورده‌اند؟
در زير مي‌توانيد عکس تفاوت البسه بازيکنان پرسپوليس در بازي با سايپا را ببيند، عکسي که از سايت باشگاه پرسپوليس برداشته شده است. جالب اينکه روي شورت ورزشي ساير بازيکنان پرسپوليس به صورت «خودجوش» آرم «آل‌اشپورت» پوشانده شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها