امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۲۲۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر/ دبير کميسيون اجتماعي مجلس درباره خبرهاي منتشر شده مبني بر دعوت اتاق بازرگاني از اعضاي اين کميسيون و خانواده‌هاي آنان براي سفر تفريحي به قشم توضيح داد.
محمداسماعيل سعيدي درباره جزئيات ماجراي دعوت اتاق بازرگاني از اعضاي کميسيون اجتماعي مجلس و خانواده‌هاي آنان براي سفر تفريحي به قشم اظهار داشت: اين نوع دعوتنامه‌ها معمولا از طريق مراکز، اتاق‌ها و مجامع مختلف براي کميسيون‌هاي مجلس مي‌آيد، اما بايد در هيات‌رئيسه کميسيون مطرح و تصويب شده تا قطعي شود؛ البته چون از اين قبيل دعوتنامه‌ها زياد دريافت مي‌شود، معمولا در هيات‌رئيسه مطرح نمي‌شود تا به مرحله عمل برسد.

وي تصريح کرد: در رابطه با موضوع دعوت اتاق بازرگاني از اعضاي کميسيون نيز اصلا چنين دعوتنامه‌اي به هيات‌رئيسه کميسيون واصل نشده است؛ البته گفته شده که دعوتنامه‌اي فرستاده‌اند، اما چون به هيات‌رئيسه واصل نشده اصلا درباره آن بحث نشده است.

دبير کميسيون اجتماعي مجلس تاکيد کرد: هر برنامه‌اي که مربوط به خارج از محدوده مجلس باشد، چه سفر قشم باشد و چه سفر داخلي در تهران، بايد ابتدا در هيات‌رئيسه مطرح و تصويب شود و بعد از تصويب قابل اجرا است، وگرنه صرف نامه نوشتن مجامع و اتاق‌ها و دعوت کردن از نمايندگان و خانواده‌هايشان ارزشي ندارد.

سعيدي در پاسخ به اين سوال که آيا احتمال دارد بعد از اين دعوتنامه اتاق بازرگاني به کميسيون اجتماعي برسد يا خير گفت: بعيد مي‌دانم که بعد از اين هم چنين دعوتنامه‌اي به کميسيون برسد؛ چون برنامه‌هاي کميسيون تا خردادماه مشخص شده است و عملا فرصت کار ديگري نمي‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اخيرا خبري به صورت غيررسمي در برخي شبکه‌هاي اجتماعي مطرح شده بود که براساس آن اتاق بازرگاني از اعضاي کميسيون اجتماعي مجلس و خانواده‌هايشان براي سفر تفريحي به قشم از 9 تا 12 ارديبهشت دعوت کرده بود.

دبير کميسيون اجتماعي مجلس همچنين درباره موضع کميسيون نسبت به طرح استيضاح وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي که از سوي برخي نمايندگان در دست پيگيري است اظهار داشت: اين درخواست هنوز در کميسيون مطرح نشده و درباره آن بحث نشده است؛ چنين درخواستي ابتدا بايد به هيات‌رئيسه مجلس تحويل داده شود و سپس به کميسيون اجتماعي ارجاع شود و هر اتفاقي هم که قرار باشد اتفاق بيفتد در کميسيون خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها