امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۲۲۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خانه ملت/ معاون نظارت مجلس، با بيان اينکه اظهارات رحماني‌فضلي درباره پول‌هاي کثيف تنها بر اساس شايعات بوده است، گفت: قطعا مسئولان بايد دقت کنند که قبل از اظهار نظر درباره موضوعات، نخست قطعيت يک مسئله و پرونده برايشان اثبات شود.

حسين مظفر با اشاره به حضور رحماني‌فضلي در نشست روز گذشته مجلس، گفت: متأسفانه در نشست روز گذشته معلوم شد که به وزير کشور، اطلاعات درستي از ورود پول‌هاي کثيف و نامشروع به عرصه انتخابات داده نشده است و اظهارات رحماني‌فضلي درباره اين موضوع در چند ماه اخير تنها بر اساس شايعات بوده است.

نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: وزير کشور در نشست روز گذشته اعلام کرد که اظهارات من درباره ورود پول کثيف به عرصه انتخابات تنها هشدار بوده، اما متأسفانه برخي مطبوعات به صورتي اين مطالب را مطرح کردند که انگار مجلس نهم با اين گونه پول‌ها تشکيل شده است، در نهايت اين موضوعات موجب عذرخواهي رحماني‌فضلي از نمايندگان مجلس شد.

وي ادامه داد: قطعا مسئولان بايد دقت کنند که قبل از اظهارات نظر درباره موضوعات، نخست قطعيت يک مسئله و پرونده برايشان اثبات شود.

معاون نظارت مجلس، با اشاره به ادعاي وزير کشور درباره وجود اسناد و مدارک درباره پول کثيف، گفت: اين مدارک بر اساس اظهارات رحماني‌فضلي درباره چرخش درآمدها مربوط به قاچاق در حوزه اقتصاد بود که اين موضوع در تمام دنيا وجود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها