أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۲۶۸
زمان انتشار: ۰۰:۱۸     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف خونین سه دستگاه خودروی سواری در بلوار علامه عسگری خبر داد.
سید جلال ملکی دراین باره گفت: وقوع حادثه رانندگی در ساعت 17:58 امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی عوامل ایستگاه 50 آتش نشانی را به محل حادثه واقع در بلوار علامه عسگری اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد سه خودروی پژو 405، ون و سمند به دلیل نامشخص با یکدیگر برخورد کرده و پس از خروج از مسیر با گاردریل‌های حاشیه مسیر برخورد کرده اند.

ملکی با بیان اینکه تا پیش از رسیدن مأموران آتش‌نشانی چند نفر از سرنشینان خودرو توانسته بودند از کابین خارج شوند، گفت: آتش‌نشانان همزمان با ایمن سازی محل اقدام به برش کابین خودروها کرده و افراد محبوس را نجات دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ابمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در این حادثه 9 نفر شامل پنج زن و چهار مرد مصدوم شدند، گفت: سه نفر از حادثه دیدگان به شکل سرپایی در محل تحت مداوا قرار گرفته و شش تن دیگر نیز از سوی عوامل اورژانسی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در ساعت 18:27 به عملیات خود خاتمه دادند، گفت: علت حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.
منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها