يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۲۲۶۹
زمان انتشار: ۰۰:۱۹     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
وزیر خارجه ایران و مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حاشیه کنفرانس بازنگری معاهده NPT در نیویورک دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس؛ محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران و یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حاشیه کنفرانس بازنگری معاهده NPT در نیویورک دیدار و گفت‌وگو کردند.

ظریف و آمانو همچنین در کنفرانس امنیتی مونیخ نیز با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کرده بودند.

ظریف روز دوشنبه در اولین روز حضورش در نیویورک با وزرای خارجه الجزایر و مصر و معاون دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین در کنفرانس بازنگری معاهده NPT شرکت و به عنوان رئیس جنبش عدم تعهد به ایراد سخنرانی پرداخت.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران همچنین با گروه بین‌المللی بحران در نیویورک دیدار کرد.

قرار است ظریف در ادامه دیدارهای خود با وزیر خارجه ژاپن ملاقات و به گفت‌وگو بپردازد.

وزیر خارجه ایران همچنین عصر دوشنبه به وقت محلی با جان کری دیدار خواهد کرد و درباره روند مذاکرات هسته‌ای به گفت‌وگو می‌پردازد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها