أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۲۷۰
زمان انتشار: ۰۰:۲۲     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: حملات عربستان 40 میلیارد دلار خسارت به یمن وارد کرده است.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «شرف غالب لقمان» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: حملات عربستان 40 میلیارد دلار خسارت به یمن وارد کرده  و طی این حملات 480 منزل مسکونی و 51 زیر ساخت مهم هدف قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سعودی‌ها 3125 حمله هوایی و موشکی به یمن داشته‌اند، اعلام کرد که در حملات عربستان به یمن 1000 غیرنظامی کشته شده‌اند.

شرف غالب لقمان با اشاره به اینکه یمن چاره‌ای جز پاسخ به حملات عربستان ندارد، اظهار داشت که ملت یمن این حق را دارد که با تمام ابزار ممکن به حملات عربستان پاسخ دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ملت یمن در برار حملات سعودی‌ها و آمریکا تسلیم نخواهند شد، تاکید کرد که ما این را بعید می‌دانیم که ارتش کشور برادرمان مصر مواضع میهن پرستانه خود را در معرض فروش قرار دهد.

سخنگوی ارتش یمن در ادامه با اشاره به اینکه عربستان با هواپیماهای کمک رسان هم یمن را بمباران می‌کند، خطاب به نیروهای نظامی سعودی گفت: اگر مرد هستید رودرو بجنگید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عربستان در حملات هوایی از سلاح‌های شیمیایی علیه مردم یمن استفاده کرده است، ابراز داشت که تحقیقات درباره استفاده سعودی‌ها از سلاح های ممنوعه آغاز شده است.

شرف غالب لقمان با بیان اینکه نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در حال پاکسازی أبین از نیروهای القاعده‌ای تحت فرمان عربستان سعودی هستند، اظهار داشت که خبر پاکسازی أبین تا چند ساعت دیگر اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها