يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۲۲۷۱
زمان انتشار: ۰۰:۲۳     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
برانکو :
خانزاده اشتباه بزرگ و نابخشودنی در قطرانجام داد. چون هوادار در فوتبال مهم ترين ركن است و ما همه تلاشمان را ميكنيم تا هوادار را راضي نگه داريم. در حال حاضر ايشان جريمه نقدي شده اند و هم چنين از بازي كردن محروم هستند. اما طبق قوانين فيفا و هم چنين ايران چون بازيكن حرفه اي است نميتوان او را از تمرينات كنار گذاشت و فقط با تيم تمرين خواهد كرد .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانك ورزش / این روزها تیم پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و به نظر می رسد برانکو ایوانکوویچ راه سختی را برای رسانئن این تیم به شرایط مطلوب در پیش دارد. اما مرد با تجربه کروات نگاه امیدوارانه ای به آینده دارد. گفتگوی خبرنگار بانک ورزش با سرمربی پرسپولیس را بخوانید.
 
شرایط  این روزهای پرسپولیس را چطور می بینید؟ 
شرایط برای من راضي كننده بوده است. به دلیل اینکه بازيكنان نهايت تلاش خود را مي كنند و اين براي من جاي خوشحالي دارد . ما دير به باشگاه آمديم، اما تا الان برنامه ها به خوبي پيش رفته است و من به آینده امیدوارانه نگاه می کنم.
 
نظرتان در مورد چند بازی گذشته چیست؟ شما در سه بازي ليگ پيش افتاديد اما نتوانستيد نتيجه را حفظ كنيد ؟ 
از نتايج به دست آمده اصلا راضي نيستم. همانطور كه مشاهده كرديد در بازي ديروزبا سایپا هم دو بر هيچ از حريف پيش افتاديم، اما در دقايق آخر نيمه اول با يك اشتباه و سهل انگاري گل خورديم و بعد هم بازي را از دست داديم . براي مثال در بازی با استقلال خوزستان ، آنها هيچ شانسي نداشتند و تنها با يك موقعيت نصفه و نيمه به گل رسيد. و بازي سپاهان ما بايد سه هيچ بازي را مي برديم كه متاسفانه در ده دقيقه آخر بازي با دو اشتباه دو گل را دريافت كرديم . بازي لخويا هم با اين كه در زمين انها بازي كرديم أما يك بازي قابل قبول را ارائه داديم و با بد شانسي ها ي پي در پي مواجه شده ايم. اما مسئله مهم روند رو به رشد تيم است كه راضي كننده است .
 
پیام صادقيان با نظر شما اخراج شده و يا طبق گزارشات كريم باقري و خوردبين اين اتفاق افتاده ؟
این اتفاق طبق دستور من بوده است. اگر طبق گزارش ديگران بود كه او را در همين سه بازي هم اصلا بازي نمي داديم. صادقيان به دليل رفتار هاي خودش از تيم كنار گذاشته شد. و رفتارهاي اين بازيكن در حد و نام باشگاه بزرگ پرسپوليس نبود.
 
طبق اخباري كه امروز منتشر شد خانزاده از تمرينات تيم محروم شده بود، اما باز هم در تمرينات تيم حضور داشته است.
خانزاده اشتباه بزرگ و نابخشودنی در قطرانجام داد. چون هوادار در فوتبال مهم ترين ركن است و ما همه تلاشمان را ميكنيم تا هوادار را راضي نگه داريم. در حال حاضر ايشان جريمه نقدي شده اند و هم چنين از بازي كردن محروم هستند. اما طبق قوانين فيفا و هم چنين ايران چون بازيكن حرفه اي است نميتوان او را از تمرينات كنار گذاشت و فقط با تيم تمرين خواهد كرد . 
 
مصاحبه اي از شما منتشر شده بود مبني بر اين كه شما از آمدن به پرسپوليس پشيمان هستيد . ايا اين مصاحبه را تاييد ميكنيد ؟
 خوشحال شدم بابت پرسيدن اين سوال، اصلا اينطور نيست . من ادم ترسویی نيستم و با تلاش كادر فني و بازيكنان، همه توانمان را خواهيم گذاشت تا پرسپوليس را به جايگاه واقعي اش برسانيم . من از انتخاب خود  خوشحال هستم. چون میليون ها هوادار پشت من و تيم من هستند .
 
پرسپوليس روي كاغد شانس سقوط به ليگ پايين تر را دارد . آيا براي اين مشكل فكري كرده ايد ؟
ببينيد ما در اين برهه از زمان سه هدف داريم ، اول اين كه پرسپوليس در ليگ بماند و دوم اينكه به دور بعدي جام باشگاه هاي اسيا صعود بكنيم. و سوم اینکه آناليز خوبي از بازيكنان برای فصل بعد داشته باشيم. 
 
در يكي از روزنامه ها لیستی ازنفراتي كه قرار است از پرسپوليس كنار گذاشته شوند منتشر شده بود. آيا جدايي اين بازيكنان قطعي است ؟ 
هنوز هيچ ليستي داده نشده است. اما در ده روز آينده ليست تهيه خواهد شد و در ان زمان مشخص خواهد شد كه كدام بازيكن بايد برود .
 
پيامتان براي هواداران چيست ؟ 
اميدوارم بعد از روز چهارشنبه و بحث خصوصي سازي، خبر هاي خوش به گوش هواداران برسد و همچنين اين را به هواداران مي گويم که همه تلاشمان را خواهيم كرد تا پرسپوليس را به جايگاه اصلي خود برگردانيم. يعني همان تیمی که در گذشته افتخار افرین بود. و هدف ما این است تا با بازي هاي خوب و نتايج دلچسب هواداران ميليوني خود را به ورزشگاه بكشانيم .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها