يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۲۳۰۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۸     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
حسن وارسته از پيوستن به گروه «پايتخت ۴» اين بار به عنوان مشاور فيلمنامه خبر داد و درباره آخرين وضعيت اين سريال صحبت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افکارنيوز/ حسن وارسته از پيوستن به گروه «پايتخت ۴» اين بار به عنوان مشاور فيلمنامه خبر داد و درباره آخرين وضعيت اين سريال صحبت کرد.
حسن وارسته نويسنده سريال «پايتخت ۲ و ۳» درباره تازه‌ترين اتفاقات اين مجموعه پرطرفدار گفت: اخيرا من به تيم نويسندگي «پايتخت ۴» ملحق شدم اما اين بار به دليل دو تعهدم در سازمان صدا و سيما که مربوط به مرکز فيلم و سريال برون مرزي است و البته مباحث اخلاقي و حرفه‌اي نمي‌توانستم در سمت نويسنده به مجموعه ورود کنم.
وي افزود: بنابراين بعد از چندين بار تماسي که با من گرفته شد، شرايطم را گفتم و قرار شد در مقام مشاور فيلمنامه و قصه‌پرداز سريال در خدمت بچه‌هاي «پايتخت» باشم و اکنون نيز مشغول به کار هستم.

اين کارگردان تئاتر ادامه داد: من اکنون در شيرگاه هستم و قصه‌هايي را که مربوط به ماه رمضان مي‌شود، جلو مي‌بريم. اين بار هم محوريت قصه بر زندگي خانواده معمولي در شيرگاه است و به نقي و همسر و فرزندانش مي‌پردازيم. بازيگران نيز همان‌ها هستند به جز دوقلوها که تغيير کرده‌اند و مهران احمدي که در اين سري حضور ندارد.

وارسته يادآور شد: اين بار قصه‌هاي زندگي خانواده معمولي با ماه رمضان مرتبط مي‌شود. از سوي ديگر در اين سري هما مسئوليتي مي‌گيرد و دامنه قصه از اين سو نيز پرورش پيدا مي‌کند. گرچه بنا نيست فعلا جزئيات قصه را لو بدهيم.

وي که در شبکه آي‌فيلم نيز مشغول به فعاليت است، در پايان تأکيد کرد: تاکنون فيلمنامه هشت قسمت آماده شده است و کم کم قصه‌هاي ديگر نيز خلق مي‌شوند. همزمان که ما قصه‌ها را مي‌نويسيم آن طرف دوستان مشغول ضبط هستند و در سري چهار «پايتخت» بابا پنجعلي هم به فکر تجديد فراش مي‌افتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها