أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۳۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
ورزش 3/ بايرن مونيخ به لطف شکست ولفسبورگ پيش از پايان فصل جاري قهرماني خود را در بوندسليگا مسجل کرد. اين بيست و پنجمين قهرماني اين باشگاه در تاريخ بوندسليگا و جام حذفي آلمان است.
در پي اين اتفاق نظرات چند تن از مسئولان فوتبال آلمان در اينباره منتشر شد که در زير مي‌خوانيد:
ماتياس سامر ،مدير ورزشي باشگاه بايرن مونيخ: اين عنوان به کل مجموعه بايرن تعلق دارد. قهرماني هيچگاه يک اتفاق معمولي و عادي نيست، بايد برايش جان کند. اين يک عنوان بزرگ است، يک عنوان مهم و اثبات‌کننده خيلي چيزها. مربي، کادر فني و بازيکنان فوق‌العاده کار کردند. ولي باز هم بيشتر مي‌خواهيم.
ولفگانگ ني‌يرزباخ، رئيس فدراسيون فوتبال آلمان: اينکه بايرن مونيخ چهار هفته قبل از پايان ليگ قهرمان مي‌شود نشان مي‌دهد اين تيم با چه قدرت و تسلطي در فصل جاري کار کرده است. از صميم قلب به اين باشگاه تبريک مي‌گويم و کلاهم را براي پپ گوارديولا، بازيکنان و کل مجموعه مديريت اين باشگاه برمي‌دارم.
هلموت ساندروک ،دبير فدراسيون فوتبال آلمان: بيست و پنجمين قهرماني‌تان مبارک! بايرن مونيخ با اين قهرماني زودهنگام پاداش عملکرد عالي‌اش در طول فصل جاري را گرفت. به کل باشگاه تبريک مي‌گويم و به طور ويژه به ملي‌پوشان اين تيم.
کارل هاينس رومنيگه، نايب رئيس باشگاه بايرن مونيخ: دفاع از عنوان قهرماني بسيار شيرين است و خوشحال‌کننده. نمي‌دانم با چه زباني از مربي و بازيکنان تشکر کنم. با اينکه خيلي از بازيکنان ما ملي‌پوش بودند و در جام جهاني تا لحظه آخر بازي کرده و خسته شده بودند، اما در طول فصل به شکلي تحسين برانگيز کار کردند.
فرانتس بکن‌بائر ،رئيس افتخاري باشگاه بايرن مونيخ: بيست و پنجمين عنوان قهرماني را مي‌توان با سالگرد ازدواج مقايسه کرد! تيم بايرن در دور رفت فوق‌العاده بودند، با اينکه بعد از جام جهاني نمي‌شد انتطار زيادي از آنها داشت. بايد تاکيد کنم که اين قهرماني در عين شايستگي به دست آمد.
لوسيان فاوره، مربي بروسيا مونشن‌گلادباخ: بايرن لياقت اين قهرماني را داشت. آنها بهترينند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها