يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۲۳۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
دو بازیکن پرسپولیس نقش موثری در نتایج اخیر تیم خود داشته اند.
پیام صادقیان فصل گذشته یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس بود اما در فصل جاری از نظر فنی شرایط متفاوتی را تجربه کرده است.

وی به خاطر حواشی متعدد بارها از ترکیب بیرون ماند و در بازی هایی نیز که به میدان رفت عملکرد خوبی نداشت. به طور مثال در بازی های اخیر که صادقیان به عنوان بازیکن ذخیره در دقایق پایانی به میدان رفته،‌ پرسپولیس 5 گل دریافت کرده است.

این آمار اما برای گابریل، ستاره برزیلی قرمزها کاملا متفاوت است و رابطه مستقیمی با گل های زده و موفقیت های پرسپولیس با حضور این بازیکن وجود دارد.

پرسپولیس مقابل سایپا دو گل زد که هر دو گل روی پاس های گابریل به ثبت رسید. از سوی دیگر قرمزها در 5 بازی خود در آسیا صاحب 3 پیروزی و 2 شکست شده و جالب اینکه گابریل در 3 پیروزی قرمزها در ترکیب تیمش بوده و در دو بازی دیگر که به شکست انجامیده بازی نکرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها