کد خبر: ۳۱۲۳۳۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
باشگاه خبرنگاران/ مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ جزييات مرگ يکي از پرسنل بيمارستان امام سجاد (ع) را تشريح کرد.

ساعت 19:00 هفتم ارديبهشت ماه مرگ مشکوک خانمي در بيمارستان امام سجاد (ع) به کلانتري گزارش شد و سريعا ماموران اداره دهم پليس آگاهي تهران در جريان موضوع قرار گرفته و با هماهنگي بازپرس مربوطه عازم محل حادثه شدند.

بر اساس گزارش؛پليس مشاهدات کارآگاهان حکايت از آن داشت، زني 34 ساله که از پرسنل بخش بيهوشي اتاق عمل بيمارستان امام سجاد (ع) بود در سرويس بهداشتي رختکن بانوان جان خود را از دست داده است.

در تحقيقات تخصصي تر از جسد و جمع آوري اطلاعات مشخص شد اين خانم در سرويس بهداشتي با تزريق داروي بيهوشي به دستش به عمر خود پايان داده است.

پرسنل بيمارستان نيز درباره جزييات اين حادثه گفتند، ما منتظر متوفي در اتاق عمل بوديم که با تاخير چند دقيقه اي وي مواجه شديم و سپس در جستجو ها براي پيدا کردنش وي را در سرويس بهداشتي يافتيم و با شکستن درب سرويس بهداشتي توانستيم جسد او را بيرون آورده و به اتاق عمل ببريم که مشخص شد خانم 34 ساله دقايقي پيش فوت کرده است.

مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در اين حادثه هيچ گونه جنايتي رخ نداده و فرضيه قتل منتفي است و پرونده جهت يافتن انگيزه اين شخص براي چنين اقدامي ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها