يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۲۳۳۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاين،  مزايده دو باشگاه استقلال و پرسپوليس روز چهارشنبه برگزار مي شود.در حالي که روز چهارشنبه قرار است دو باشگاه استقلال و پرسپوليس از طريق مزايده واگذار شوند حسين هدايتي به طور رسمي براي خريد باشگاه پرسپوليس پا پيش گذاشته است اما هنوز خبري از نام مشتري رسمي براي خريد ديگر باشگاه(استقلال)منتشر نشده است.

اين در حالي است که روزنامه نود در شماره روز سه شنبه خود مصاحبه اي از رييس سازمان خصوصي سازي را روي جلدش برده که گمانه زني ها در مورد خريد باشگاه استقلال را زياد مي کند.جالب اينجاست که پوري حسيني رييس سازمان خصوصي سازي در اين مورد يک اظهار نظر جالب کرده است و گفته:«با پول خودم نمي توانم اين باشگاه را بخرم!»

به گزارش خبرگزاري حبرآنلاين ؛ اين اما همه ماجرا نيست و روز گذشته سرانجام سه شرکت سرشناس براي استقلال هم پا پيش گذاشته اند. استقلالي ها که در هيات مديره و از سر ناچاري صورتجلسه اي امضاء کرده بودند تا در صورت فروش نرفتن اين تيم ، آن را براي مدت 3 سال به سبک دست اسپانسر فعلي تيم واگذار کنند ، در نشست با پوري حسيني متوجه شدند شرايط نسبت به قبل تغيير کرده است. پوري حسيني در گفته هايش به آنها تاکيد کرد سرانجام 3 شرکت مختلف که يکي از آنها خصوصي و 2 تاي ديگر شبه دولتي هستند ، فرم هاي لازم براي مزايده را پر کردند و استقلال هم همراه با پرسپوليس به فروش مي رسد ، حتي اگر به فروش هم نرسد يکي از اين 3 گروه اين شانس را دارد که تيم ها را کرايه 3 ساله کند چون صلاحيت شان بي شک تائيد مي شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها