يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۲۳۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باني فيلم/ مستند «دخيل عباس» از مجموعه «يک زندگي» امشب ساعت 21 به مدت 30 دقيقه از شبکه مستند پخش مي شود.
دخيل عباس روايت زندگي دوبرادر هنرمند ايراني است که در نطنز به شيوه سنتي، سراميک توليد مي کنند . آنها با وجود آنکه استادان جهاني اين رشته هستند از زندگي ساده اي برخوردارند .«يک زندگي» به تهيه کنندگي جواد ظهيري در شبکه مستند سيما توليد شده است. هر قسمت از اين مجموعه اجتماعي موضوع واحدي دارد و توسط گروه‌هاي مختلف ساخته مي‌شود اما در نهايت همه آنها تحت مجموعه «يک زندگي» به مضمون واحدي مي‌پردازند که سرگذشت و زندگي يک انسان خاص است اين انسان به دلايل مختلف زندگي‌اش کمي با ديگران متفاوت است و نوع زندگي اش او را شاخص کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها