أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۳۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم/ سخنگوي سازمان آتش‌نشاني از ريزش آوار ساختماني خبر داد که دقايقي پيش از بروز حادثه ساکنان آن توسط مأموران آتش‌نشاني خارج شده بودند.

سيدجلال ملکي اظهار داشت: ساعت 21:32 دقيقه شب گذشته حادثه احتمال ريزش آوار در خيابان سهروري شمالي، خيابان انديشه سوم به سامانه 125 اعلام و دو ايستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وي افزود: در قطعه زميني به وسعت 240 مترمربع گودبرداري به عمق 4 متر ايجاد شده بود و در منازل اطراف نيز ترک‌هايي به وجود آمده بود. ساکنان اين ساختمان‌ها با آتش‌نشاني تماس گرفتند و مأموران سازمان با حضور در محل حادثه و بررسي ساختمان‌ها ناايمن بودن آن را تشخيص و دستور تخليه ساختمان‌ها را دادند.

سخنگوي سازمان آتش نشاني تصريح کرد: هنگام خروج ساکنان از ساختمان‌ها، نيمي از ساختمان سه طبقه‌اي که در ضلع شرقي محل گودبرداري قرار داشت تخريب شد اما خوشبختانه به دليل اينکه ساکنان آن خارج شده بودند به کسي آسيب نرسيد.

وي خاطرنشان کرد: در ساعت 23:46 دقيقه عمليات به پايان رسيد و آتش‌نشان‌ها محل حادثه را تحويل عوامل شهرداري و مسئولان پروژه ساختماني دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها