امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۲۳۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسولیس گفت: پیام صادقیان حق ندارد به کریم باقری بی‌احترامی کند، کریم خیلی خودش را نگه داشت که به صادقیان سیلی نزد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، افزود: برانکو نمی‌داند چه تیمی را تحویل گرفته است. بازیکنان پرسپولیس هنوز کار‌های ابتدایی فوتبال را بلد نیستند، باور کنید به یاد ندارم آخرین برد پرسپولیس در کدام بازی بوده است.

عابدزاده، در ادامه عنوان کرد: آخر این چه بلایی است که بر سر پرسپولیس آوردند؟! آقایانی که پرسپولیس را به این روز انداختند کجا هستند؟ روزی که دایی را با آن وضع برداشتند چه فکری می‌کردند؟ آیا پرسپولیس رویایی آنها این بود؟ آقایانی که فقط معروف شدند و از باشگاه پرسپولیس رفتند و این تیم را به نابودی کشاندند.

** دلم برای هواداران پرسپولیس می‌سوزد

گلر اسبق تیم ملی تصریح کرد: دلم برای هواداران می‌سوزد. آنها چه گناهی کردند که هوادار این پرسپولیس شدند. پرسپولیس که همواره نامش زلزله ایجاد می‌کرد به تیمی تبدیل شده که بازی برده را با تساوی عوض می کند.

**صادقی حق بی‌احترامی به باقری را ندارد

عابدزاده اظهار داشت: بازیکنانی که نمی‌توانند 45 دقیقه از دو گل خود مواظبت کنند بهتر است فوتبال را کنار بگذارند. بزرگ تیم پرسپولیس چه کسی است؟ پیام صادقیان حق ندارد به کریم باقری بی‌احترامی کند، کریم خیلی خودش را نگه داشت که به صادقیان سیلی نزد.

وی در ادامه عنوان کرد: بازیکنی همچون صادقیان که حرمت نمی‌شناسند و احترام کسی مثل باقری را نگه نمی‌دارد ما باید از باشگاه بیرون پرتاب شود. اوضاع پرسپولیس به قدری است که بازیکنی همچون خانزاده به صورت هوادارمشت می‌کوبد یا کسی مثل سوشا با فحش و ناسزا دنبال هوادار می‌کند.

** در این تیم چه خبر است؟

عابدزاده تصریح کرد: نژاد‌فلاح در تیم تو چه می‌گذرد؟ هواداران که پرسپولیس را به شما سپردند می‌خواهند که از حق آنها دفاع کنی نه اینکه بازیکن مشت به صورت آنها بزند.

دروازبان سابق پرسپولیس عنوان کرد کریم باقری، را همه به آرامش می‌شناسند وقتی عکس‌های صحنه درگیری و عصبانیت باقری را دیدم به عمق فاجعه و بی‌احترامی صادقیان پی بردم. صادقیان کجای فوتبال ما است که به باقری توهین می‌کند، همان بهتر که برانکو او را اخراج کند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان پرسپولیس بازیکنی مثل صادقیان را اخراج کنند، حساب کار باقی بازیکنان می‌آید که نباید چنین رفتاری از خود بروز دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها