أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۳۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
بازیکنان پرسپولیس کم کم به خواسته های برانکو نزدیک می شوند اما پرسپولیس امسال شرایط خاصی دارد چرا که در مجموعه تیم استرس وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598 ،کریم باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:شرایط بازی های پرسپولیس امسال به دلیل نتایج ضعیف متفاوت تر است و هرچه با بازیکنان از لحاظ روحی روانی کار می کنیم اما تاثیر چندانی ندارد چرا که استرس بر آنها غالب است به هر حال مشکلات دست به دست هم داده تا وضعیت مناسب نباشد و پرسپولیس به این روز بیافتد.

وی در پایان گفت :امیدوارم تکلیف تیم پرسپولیس در مزایده روز چهار شنبه مشخص شود تا ببینیم تیم دست چه افرادی خواهد افتاد و بعد از این اتفاق می توانیم صحبت هایی در خصوص چگونگی برنامه های پرسپولیس صحبت کنیم.

باقری افزود: با مشخص شدن شرایط واگذاری تیم می توانیم برنامه خوبی برای فصل آتی در نظر بگیریم و من به شخصه با اینکه بازیکنی با تیم خود قرارداد دارد و از حضور در ترکیب کنار گذاشته شود مخالفم اما همه این مسائل به خود بازیکن برمی گردد که چه رفتاری داشته باشد.

وی گفت :بازیکنان باید طبق قراردادشان عمل کنند و کسی به آنها تضمین فیکس بازی کردن را نداده است اما با توجه به سابقه ای که من از دو تیم پرسپولیس و استقلال دارم همیشه حواشی همراه این دو تیم بوده و بازیکنان زیر ذره بین هستند و باید بدانند هرچه عملکرد مثبتی نشان دهند قیمت  آنها بالاتر می رود و باشگاه های بیشتری خواهان آنها خواهند بود و شانس لژیونر شدن آنها بیشتر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها