أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۳۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: انتظار داشتم که صادقیان خود را در پرسپولیس احیاءمی‌کرد، اما در نهایت کار به جای رسید که برانکو در خصوص این بازیکن تصمیم بگیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد حسین نژاد فلاح در خصوص متفاوت بودن لباس‌های بازیکنان در مسابقات اظهار داشت: بهتر بودخورد بین در خصوص مشکلات  لباس‌های بازیکنان با باشگاه صحبت می‌کرد و این مسائل را در رسانه ها مطرح نمی‌کرد. باید بگویم باشگاه مشکلات مالی دارد و ما هم منکر این مساله نخواهیم بود، اما لباس‌های بازیکنان ربطی به مشکلات مالی  ندارد و به بی برنامه‌گی ما ارتباط پیدا می‌کند. 

وی افزود: همان طور که خادم در صحبت‌هایش عنوان کرده بود تمام اختیارات باشگاه جزو وظایف من است.

وی در خصوص قرارداد باشگاه با حامی مالی عنوان کرد: هنوز با حامی مالی باشگاه قطع ارتباط نکرده‌ایم و باید بگویم که حامی مالی به تعهدات خود عمل نکرده، اما هنوز فصل قراردادی بین ما و حامی مالی انجام نشده است. 

وی در خصوص اینکه درخشان را حمایت نکرده و در حال حاضر برانکو را مورد حمایت قرار داد افزود: از نظر من همان جایگاهی برانکو دارد درخشان دارد و شخص مهم نیست و این دو مربی عملکرد خوبی دارند و وظیفه من این است که به خواسته‌های سرمربی عمل کنم.

وی ادامه داد: در خصوص رسیدگی به وضعیت پیام صادیقان در زمان سر‌مربیگری درخشان من خواستار تشکیل جلسه نشده‌ام و از اول هم به این مساله ورود نکرده‌ام و باید بگویم که خورد بین و درخشان برای رسیدگی به اشتباه صادقیان جلسه را در نظر گرفته‌اند. 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در خصوص رسیدگی به وضعیت صادقیان روز گذشته با برانکو صحبت‌های را انجام دادم و ضمن احترامی که برای تمامی بازیکنان قائل هستم باید بگویم اگر سرمربی تیم خواهان اخراج 11 بازیکن باشد من نیز از این موضوع حمایت خواهم کرد به نظر من سرمربی تیم است که تصمیم می‌گیرد چه کسی بماند یا برود، اما انتظار من از صادقیان این بود که خود را احیا می‌کرد و هم برای هواداران ارزش قائل می‌شد، املا همان طور که می‌دانید حواشی بر متن قالب شد و همه‌ی صحبت‌های که باقری و برانکو و دیگر دوستان داشتند در نهایت کار به جای کشیده شد که برانکو در این خصوص تصمیم بگیرد ضمن احترامی که برای صادقیان قائل هستم، اما تصمیمات برانکو نیز برای من قائل احترام است. 

 وی تصریح کرد: یاد گرفتم هر کاری را که به من واگذار می‌شود مسئولیت آن را نیز بر عهده بگیرم و امکان ندارد که عضو هیات مدیره باشم که بگویم باخت و ناکامی‌های پرسپولیس به من ارتباط پیدا نمی‌کند، همیشه واقعیت‌ها را از زبان مایلی کهن شنیده‌ام و علاقه دارم از تجربیات وی استفاده کنم. 

وی در خصوص وضعیت خانزاده از مردم و هواداران با فرهنگ بابت مسائل پیش آمده عذر خواهی می‌کنم و در اصل این موضوع برای من جای سوال دارد که این شهروند ایرانی بوده است یا نه و به نظر می‌رسد این اتفاق از قبل طراحی شده بود و اگر با دقت به این فیلم نگاه کنید می توانید اتفاقات رخ داده را نظاره گر باشید، اما این موضوعات دلیل نمی‌شود که بازیکن ما کنترل خودش را از دست بدهد و من شرمنده هواداران هستم و باید بگویم شان پرسپولیس و هواداران بالاتر از اینها خواهد بود و در کل اتفاقات اخیر جزو فرهنگ ما نیست. 

همچنین در جلسه امروز صحبت‌های لازم در خصوص وضعیت خانزاده صورت گرفت و قرار شد 30درصد قرارداد این بازیکن کسر شود و تا اطلاع ثانویی نمی‌تواند در مسابقات حضور پیدا کند و امیدوارم تحت هیچ شرایطی این رفتارها تکرار نشود. 
 
نژاد فلاح افزود: با صراحت می‌گویم که برای فصل آینده برای انتخاب بازیکنان نگاه فنی نخواهیم داشت و تمام تلاشمان این است که بازیکنانی را که شان و منزلت پرسپولیس را داشته باشد جذب کنیم به طور کلی یک تیم اخلاقی و فنی مد نظر ما خواهد بود و بهتر است در باشگاه پرسپولیس کمیته انضباطی تشکیل نشود چرا که دلیل ندارد این امر صورت بگیرد و امیدوارم از این اتفاقات در باشگاه پرسپولیس تکرار نشود و اگر با چنین موردی برخورد کنیم به شدت برخورد خواهیم کرد. در فصل آینده بازیکنان بی‌اخلاق جایگاهی در باشگاه پرسپولیس نخواهد داشت. 

وی در خصوص اینکه بازیکنان عنوان کردند نژاد فلاح در بازی‌ها همراه تیم نیست، افزود: در اکثر بازی‌ها همیشه همراه تیم و بازیکنان بوده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنان در این خصوص صحبتی کرده باشم. در بازی تراکتور سازی نیز تک تک بازیکنان را در آغوش گرفتم و به آن‌ها خدا قوت گفتم و به هیچ عنوان نگران باخت آنها نبودم به طور کلی ما یک خانواده محسوب می‌شویم و بردها و باخت‌های پرسپولیس، گریه‌ها و خنده‌های پرسپولیس برای من نیز می‌باشد و باید بگویم همیشه در کنار پرسپولیس هستم، اعتقاد دارم که همه ماها به روانشناس نیاز دارم و وجود روانشناسان باعث می‌شود تصمیم‌گیری‌های خوبی را انجام دهیم و این نیست که تیم نیاز به روانشناس ندارد، اما اعتقاد دارم که بزرگترین روانشناس برای تیم سرمربی یا مربی آن تیم خواهد بود و به همین منظور سرمربی تیم یم‌تواند نقش روانشناس را داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها