امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۲۳۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:با توجه به اینکه پیام صادقیان در چند بازی نیمکت نشین بوده نتوانسته موفق باشد و بهتر است به او فرصت داده شود تا بتواند به روزهای خوب خود بازگردد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، درخصوص وضعیت تیم پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان بزرگی از گذشته تا به امروز در تیم پرسپولیس حضور داشتند، اما متاسفانه شرایطی در این تیم حاکم شده که هر بازیکنی به خود اجازه انجام هر کاری را می‌دهد. 

وی بیان کرد: به نظر من تیم مدیریت می‌خواهد و با توجه به اینکه کریم باقری در تیم حضور دارد به عنوان بزرگ تیم محسوب می‌شود و باید همه بازیکنان از باقری حمایت کرده و حرف‌های او را به خوبی گوش کنند. از طرفی دیگر باید بگویم که همیشه حق با هواداران است چرا که آن‌ها انتظار نتایج خوب را دارند و بهتر است بازیکنان از شعارهای هواداران ناراحت نشوند و صبر  تجمل خود را بالا ببرند. به نظر من اگر هواداران در فوتبال کشور ما نباشد به طور حتم ورزش فوتبال دیدنی نخواهد بود چرا که به طور کلی فوتبال بدون طرفدار معنایی ندارد. 
 
شاهرودی تصریح کرد: با توجه به اینکه برانکو به تازگی هدایت تیم پرسپولیس را برعهده گرفته بنابرین بهتر است زمان بیشتری به این مربی بدهند چرا که تیم پرسپولیس با اوضاع نا‌سامانی روبرو است و اگر فرگوسن هم برای هدایت تیم پرسپولیس بیاورد. این مربی هم نمی‌تواند نتایج خوبی را برای سرخ پوشان رقم بزند، پس بهتر است کژدار و مریز مدارا کنند تا فصل به پایان برسد. 

پیشکسوت تیم پرسپولیس عنوان کرد: بهتر است برای فصل آینده در پست‌هایی که نیاز به بازیکن است یادگیری مناسب صورت بگیرد و همان‌طور که می‌دانید تیم پرسپولیس در پست چپ بازیکن قابل قبولی ندارد و تمام آسیب‌هایی که به این تیم وارد می‌شود اکثرا از جناحین است. 
 
شاهرودی درباره اینکه آیا بازیکنان خاطی باید اخراج شوند یا خیر اظهار داشت: در حال حاضر شرایط طوری نیست که بخواهند بازیکنان را اخراج کنند، چرا که تا پایان فصل سه بازی دیگر مانده و به نظر من  مدیر عامل تیم نباید در خصوص اخراج  بازیکنان اظهار نظر کند و وظیفه اصلی مدیر عامل این است که از نظر مالی و دیگر مسائل تیم را مدیریت کند و در هیچ جای دنیا یک مدیرعامل بازیکن اظهار نظرنمی‌کند، اما متاسفانه این موضوع در فوتبال ایران دیده می‌شود. 

وی افزود: اخراج کردن صادقیان، خانزاده و یا هر بازیکن دیگری کار درستی نیست و باید بگویم که در حال حاضر پیام صادقیان با توجه به اینکه در چند بازی نیمکت نشین بوده نتوانسته بازی خوبی را بر اجرا بگذارد و با وجود چنین مسائلی اگر مسی هم شرایطی همانند صادقیان را داشت نمی‌توانست موفق باشد. از همین‌رودر حال حاضر صادقیان از لحاظ روحی و روانی در شرایط بدی قرار گرفته به همین خاطر حضور یک بزرگتر یا روانشناس می‌تواند کمک زیادی به این بازیکن بکند تا او بتواند به روزهای خوب خود بازگردد و بهتر است به صادقیان فرصت بدهند تا بتواند به شرایط ایده آل خود برگردد نه اینکه فرصت سوزی کنند. 
 
وی درباره محمدرضا خانزاده نیز بیان کرد: محمدرضا خانزاده هم اشتباهاتی را داشته وبا توجه به شرایطی که تیم در عربستان داشته و نتوانسته نتیجه مورد نظر را کسب کند به همین خاطر دست به چنین اشتباهی زده، اما بهتر است بازیکنان از لحاظ روحی و روانی تقویت شوند و اخراج کردن بازیکنان اصلا گزینه مناسبی نیست و در هیچ مقطعی موافق این مساله نیستم و به طور کلی بهتر است این مسائل قبل از اینکه به رسانه‌ها کشیده شود در باشگاه حل گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها