يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۲۳۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
علي دايي سرمربي سابق پرسپوليس عقيده دارد در دوره سرمربيگري او در اين تيم عده اي دوست نداشتند نتيجه مناسب به دست بيايد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، دایی پس از مدت ها در این گفت‌وگو که در انگلیس انجام شده، به نکات جالبی اشاره کرده است که خواندنش خالی از لطف نیست.

نتیجه فوق العاده ای مقابل شیلی گرفتیم
من دو بازی آخری تیم‌ملی را ندیدم که بخواهم اظهارنظر کنم اما برد مقابل شیلی یکی از بهترین نتایجی است که ما توانسته ایم کسب کنیم. بچه های تیم‌ملی کار خیلی بزرگی انجام داده اند و توانستند آن تیم را شکست دهند و من هم خوشحال شدم. بازی را ندیدم اما نتیجه قابل قبولی در آن بازی کسب شد. بازیکنان تیم‌ملی به اقسام مختلف تحت فشار بودند اما خوب کار کردند.

موافق ماندن کی‌روش هستم
از آنهایی هستم که موافق حضور آقای کی‌روش در ایران هستند چون ایشان سال ها در ایران بوده و همه چیز دستش آمده اما به نظر من فدراسیون استقلال کافی را ندارد برای آنکه در مورد بحث آقای کی‌روش تصمیم بگیرد یا نگیرد. من نمی‌ دانم مربی ای که قرارداد دارد، دوباره این جلسات برای چه برگزار شد. به نظر من وقتی قرارداد امضا شده، باید به آن احترام گذاشته و طوری پیش برویم که تیم‌ملی ما ضرر نکند. بازیکنان تیم‌ملی هم کی‌روش را دوست دارند و مهمتر از همه هم نظر مردم است.

از بالا فشار آوردند دایی نباید باشد
مطمئنا آمدن آقای برانکو به نفع پرسپولیس است اما مشکل بزرگتر پرسپولیس مشکل مدیریتی است و این مشکل را باید حل کنیم. ریشه مسائل امسال تصمیم غلط وزارت ورزش در هیات مدیره ای بود که به پرسپولیس آورد و شما می‌ توانید ببینید چه اتفاقاتی در پرسپولیس افتاد و چه کسانی به این باشگاه آمدند و رفتند. این تصمیم غلط باعث شد که پرسپولیس امسال نتیجه نگیرد. بیشتر اعضای هیات مدیره امسال مخالف من بودند، گروهی آمدند که با هم بودند و نمی‌ خواستند من نتیجه بگیرم. ما در آن بازی تراکتور که باعث برکناری من شد، بد کار نکرده بودیم. ما بازیکنان جوانی را به تیم اضافه کرده بودیم و بعد از آن مسابقه هم کار ما راحت می‌شد. ضمن اینکه بازیکنان جوانی با قرارداد کم به تیم اضافه کرده بودیم مثلا همین آقای طارمی. ما کارمان را داشتیم انجام می‌ دادیم، من بازیکنان جدیدی آورده بودم که 7، 8 هفته زمان لازم داشتند تا در تیم جا بیافتند اما از آن بالا فشار آوردند و گفتند علی دایی به هیچ عنوان نباید باشد.

لابد شرایط تیم بعد از من بهتر شد
گفته اند که تیم ما از 7 بازی، 8 امتیاز گرفته و از قهرمانی عقب افتاده اما من مطمئن بودم کاری که کرده ام درست است و لابد نتایجی که بعد از من گرفته شد، خیلی بهتر بود! البته شاید نتایج من هم بدتر می‌ شد اما من ایمان داشتم که می‌ توانستیم موفق باشیم ولی اجازه ندادند.

نمی‌ خواستم به هر قیمتی بمانم
52 روز در نیم فصل وقت داشتند تا تیم را درست کنند 9 بازیکن هم گرفتند و همه جا هم در بوق و کرنا کردند که با این نفرات قهرمان می‌ شویم. در حالی که پشت این حرف ها کسان دیگری بودند. اما در دور برگشت در 11 بازی 7 امتیاز گرفتند در شرایطی که تیم ما از 7 بازی 8 امتیاز گرفته بود. تازه آن موقع بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس متاسفانه مصاحبه های کردند علیه ما چون علی دایی به کسی باج نمی‌ داد و کسی نبود که به خاطر ماندن خودش همه کار بکند و به هر قیمتی بماند.

ماجرای فایل صوتی جلسه هیات مدیره
یکی از اعضای هیات مدیره فایل صوتی یکی از جلسه ها را در اختیار من قرار داده و اگر بخواهم این فایل را در اختیار مردم قرار بدهم، واقعا معلوم نیست که چه خواهد شد؟! من در جایی کار می‌ کردم که دوست نداشتند موفق باشم. همه جا کمک می‌ کنند به آدم، همه جور ساپورت می‌ کنند اما متاسفانه در پرسپولیس اینطور نبود مثلا عین همین جمله را گفته اند که: «پول خلعتبری را بدهید که علی دایی نتیجه بگیرد؟» شما طرز تفکر را نگاه کن در حالی که وجود علی دایی و امثال علی دایی مهم نیستند و ما به خاطر شادی مردم کار می‌ کنیم چون موظفیم شادی را به خانه های مردم بیاوریم. پرسپولیس باید موفق بشود بخاطر اینکه مردم عاشق این تیم هستند. ما باید شادی را به جامعه بدهیم و وقتی شادی و نشاط در جامعه باشد خیلی از مسائل حل می‌ شود. خیلی ها با این دو تیم زندگی می‌ کنند و اجازه ندهیم که طرز تفکرمان این باشد چون دیدید خودشان هم به جایی نرسیدند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها