کد خبر: ۳۱۲۳۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
علی کریمی به عنوان محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران انتخاب شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، برنامه 90 در نظرسنجی دوشنبه شب خود از مخاطبان خواست که محبوب‌ترین بازیکن فوتبال ایران در دو دهه اخیر که از بین 3 نظرسنجی در برنامه‌های قبلی طراحی شده بود، را انتخاب کنند.

 

علی کریمی که محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس بود به همراه فرهاد مجیدی، به عنوان محبوب‌ترین بازیکن استقلال و خداداد عزیزی، محبوب‌ترین بازیکن سایر تیم‌ها در این نظرسنجی حضور داشتند.

 

بر این اساس کریمی با اکثریت آرا به عنوان محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران برگزیده شد. وی با اختلاف قابل توجه نسبت به فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی در رتبه نخست محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر از نگاه مخاطبان برنامه 90 قرار گرفت.

 

در نهایت کریمی با 52 درصد آرا و بیش از یک میلیون و 320 هزار رای عنوان محبوب ترین بازیکن 20 سال اخیر فوتبال کشور را از آن خود کرد. فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی به ترتیب 33 (حدود 825 هزار رای) و 15 درصد (حدود 380 هزار رای) آرا را از آن خود کرده بودند.

 

نکته جالب اینکه عادل فردوسی پور توانست با این ترفند، بیش از 2 میلیون و 777 هزار پیامک در برنامه خود داشته باشد و بدین ترتیب پس از مدت ها بار دیگر تعداد پیامک های برنامه 90 به مرز 3 میلیون رسید.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها