کد خبر: ۳۱۲۴۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
معاونت فرهنگی - اجتماعی شهرداری تهران که در سفری چند روزه به کویت سفر کرده بود، صبح امروز پیش از بازگشت به ایران در فرودگاه این کشور بازداشت شد
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت "خیبرآنلاین" مدعی شد:- حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی، معاونت فرهنگی - اجتماعی شهرداری تهران که در سفری چند روزه به کویت سفر کرده بود، صبح امروز هنگام بازگشت به ایران در فرودگاه این کشور بازداشت شد.


براساس برخی شنیده ها، امرودی که به دعوت کمیته دوستی کویت و ایران روز شنبه هفته جاری به کویت عزیمت کرده بود، در جریان این سفر، ضمن بازدید از مراکز فرهنگی و مذهبی، دیدار با ایرانیان مقیم کویت، با مقام های مذهبی و فرهنگی این کشور نیز دیدار داشته است.

این گزارش حاکی است که این مسئول ایرانی، هنگام بازگشت به کشورمان و در فرودگاه کویت، از سوی نیروهای امنیتی این کشور بازداشت شده و از پرواز وی ممانعت به عمل می آید.

لازم به ذکر است حجت الاسلام امرودی در سال های گذشته فعالیت های فرهنگی و مذهبی چشمگیری در کشور کویت از خود به یادگار گذارده بود واز او به عنوان سرپرست مدارس ایرانی در این کشور یاد می شد اما به جهت مواضع ضدصهیونیستی و ضدآمریکایی وی و همچنین فعالیت گسترده در حوزه شیعیان کویت، تحت عنوان عنصر نامطلوب معرفی شده و با تهدیدی 24 ساعته، در سال 1387 از این کشور اخراج شد.

امرودی یک بار نیز در سال 92 به جهت حضور در اجلاس بین المللی سازمان بهداشت جهانی قصد عزیمت به کویت را داشت که از ورود وی به این کشور ممانعت به عمل آمده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها