أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۴۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی گاز ایران مدعی شد که همه درآمد شرکت ملی گاز ایران صرف پرداخت یارانه ها می شود.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از تراز؛ حسن منتظر تربتی با اشاره به این که شرکت ملی گاز ایران در بحث یارانه ها مشکلات زیادی دارد، اظهار کرد: همه درآمد شرکت ملی گاز ایران صرف پرداخت یارانه ها می شود از این رو توجه به این بخش در برنامه ششم توسعه ضروری است.
وی بر لزوم توجه به زنجیره پایین دستی بخش گاز در برنامه ششم توسعه تاکید کرد و درباره صادرات گاز گفت: با توجه به افزایش تولید گاز در کشور و ضرورت صادرات آن توجه به این بخش در این برنامه ضروری است.
تربتی در این هم اندیشی پیشنهاد داد: با توجه به تاکید اقتصاد مقاومتی بر تنوع در بازارهای صادراتی به مقوله تجارت انرژی نیز در این برنامه توجه شود.
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران بار دیگر از فشار یارانه ها بر شرکت ملی گاز ایران انتقاد کرد و خواستار تعیین تکلیف پرداخت یارانه ها در برنامه ششم توسعه شد.
به گزارش وزارت نفت، معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت نیز در این برنامه گفت: وزارت نفت پارسال ٣٣ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان یارانه پرداخت کرده است که سهم شرکت پالایش و پخش ٢٤ هزار و ٣٠٠ میلیارد تومان و سهم شرکت ملی گاز ایران ٩ هزار و ٤٠٠ میلیارد تومان بوده است.
منصور معظمی با اشاره به این که امسال با رایزنی گسترده که البته هنوز بر سر عدد و رقم آن به نتیجه نرسیدیم این رقم به ٣٢ هزار میلیارد تومان رسیده است، اظهار کرد: سهم شرکت ملی گاز از این رقم ٩ هزار میلیارد و سهم شرکت ملی پالایش و پخش ٢٣ هزار میلیارد تومان تعیین شده است؛ اختلاف ما با سازمان هدفمندی یارانه ها حدود پنج هزار میلیارد تومان است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها