أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۴۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
فخرفروشی و جولان دادن بچه‌‌پولدارها تا جایی پیش رفت که مورد انتقاد رهبر انقلاب قرار گرفت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، چندسالی است که با ورود انواع و اقسام خودروهای خارجی به کشور شاهد حضور چشمگیر خودروهای میلیاردی هستیم، هرچند که وجود ماشین‌هایی با استاندارد روز جهان به خودی خود ایراد ندارد اما پرسه زدن با خودروهای لوکس و تجملاتی در خیابان های کشور به قصد خودنمایی، فخرفروشی و یا حتی سرگرمی می‌تواند تبعات ناگواری برای جامعه داشته باشد.

گزارش نویس «تایمز» نیز زمانی که خبر و تصاویر صفحه اینستاگرام بچه پولدارهای تهران منتشر شد از این افراد به عنوان «نوکیسه‌ها» یاد کرد.

هفته گذشته نیز خبر تصادف مرگبار چند جوان در خودروی BMW در اتوبان همت و همچنین خبر جان باختن دختر پورشه‌سوار در یکی از خیابان‌های پایتخت به یکی از اخبار داغ فضای مجازی تبدیل شد به طوری که حتی بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با رفتن به صفحه دختر پورشه‌سوار واکنش‌های متفاوتی را از نحوه رانندگی و سبک زندگی وی نشان دادند.

 

به گزارش فارس، موضوع فخرفروشی و جولان دادن این عده از جوانان، تا جایی پیش رفت که رهبر انقلاب اسلامی صبح روز یکشنبه هفته جاری در دیدار شرکت کنندگان در همایش فرماندهان و مدیران و روسای عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی، جولان دادن برخی جوان‌های سرمستِ غرورِ ثروت با خودروهای گران قیمت در خیابان‌ها را از مظاهر ایجاد ناامنی روانی در جامعه برشمردند و تأکید کردند: نیروی انتظامی باید برای ابعاد مختلف ناامنی برنامه داشته باشد و با آنها مقابله کند.

در ادامه تصاویری از فخرفروشی برخی از جوان‌های سرمستِ غرورِ ثروت که با افتخار تصاویر خود و خودروهای گران قیمتشان را در فضای مجازی منتشر می‌کنند را مشاهده می‌کنید:

 


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها