أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۴۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
منابع خبری یمن اعلام کردند: در پی پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی در استان مأرب، استاندار آن و یکی از فرماندهان شبه‌نظامیان حزب الاصلاح یمن(اخوانی‌ها) به عربستان گریختند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا، منابع ویژه استان مارب یمن خبر دادند که در پی شکست عناصر القاعده و شبه‌نظامیان حزب الاصلاح از ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، استاندار مارب و «سلطان العراده» یکی از رهبران حزب الاصلاح از طریق گذرگاه الودیعه به عربستان گریختند.

شبه‌نظامیان قبیله آل فجیح نیز که استاندار مارب متعلق به آن است، از مناطق درگیری و به خصوص مناطق «الفلج»، «البلق‌الشرقی» و «النقعه» مارب که تحت سیطره این قبیله بود، گریختند.

خبرنگار فارس همچنین خبر داد که خودروهای حامل شبه‌نظامیان حزب الاصلاح و عناصر القاعده نیز از مناطق درگیری به سوی مرکز شهر مارب گریختند.

26 خودروی متعلق به شبه‌نظامیان الاصلاح و القاعده از مناطق درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه غربی شهر مارب گریختند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها