أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۴۹۶
زمان انتشار: ۲۲:۴۹     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
رییس مؤسسه آموزشی و پرورشی امام خمینی(ع) تقویت رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه را تقویت اسلام دانست و تاکید کرد: آنچه که باعث شد امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بتوانند به این مراتب علمی و معنوی برسند اخلاص و مجاهدت در کارها بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رسا: آیت الله مصباح یزدی رییس مؤسسه آموزشی و پرورشی امام خمینی(ع) ظهر امروز در دیدار با مدیران و مسؤولان معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم که در سالن تشریفات این مؤسسه حوزوی برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت های معاونت تبلیغ و حوزه علمیه شبیه متخصصین انرژی هسته ای در زمان تحریم است چراکه این نهادها از لحاظ مالی و اقتصادی غنی نیستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به فعالیت های مبلغان گفت: وزارت آموزش پرورش با داشتن صد برابر بودجه بیشتر از حوزه علمیه باز نمی تواند به فعالیت های تعدادی از طلبه که بدون بودجه کافی فعالیت می کنند برسد که این عمل را جز عنایت الهی نمی شود تلقی کرد.
 
رییس مؤسسه آموزشی و پرورشی امام خمینی(ع) با اشاره به توفیقات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: موفقیت های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب جز با عنایات خداوند و حضرت ولی عصر(عج) نبوده است.

وی افزود: دو چیزی که باعث شد امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بتوانند به این مراتب علمی و معنوی برسند اخلاص و مجاهدت در کارها بود؛ هر کسی این دو عمل را داشته باشد می تواند به درجات عالی تر هم برسد.

آیت الله مصباح خاطرنشان کرد: روحانیون در زمان ستمشاهی اصلا موقعیت خوبی نداشتند و به آنها با نگاه تحقیر نگریسته می شد که خدا با اخلاص، روحانیت را به مرتبه ای رساند که مورد توجه دنیا شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به جایگاه رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: ابعاد وجود انسان مختلف است و رهبر معظم انقلاب امتیازاتی دارد که نظیرش پیدا نمی شود.

وی در ادامه: رهبر معظم انقلاب عمود اسلام است که هرکس ایشان را تقویت کند اسلام را تقویت کرده و کسی که او را تضعیف کند اسلام را تضعیف کرده است.

در پایان رییس مؤسسه آموزشی و پرورشی امام خمینی(ع) اظهار داشت: اگر حرم حضرت معصومه(س) در قم نبود انقلابی هم نبود چراکه وجود حوزه ها، انقلاب و امام(ره) به برکت وجود حضرت معصومه(س) در قم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها