يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۲۵۰۴
زمان انتشار: ۲۳:۰۰     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
کشتی تجاری با پرچم جزایر مارشال که تحت حاکمیت آمریکاست قصد تردد در خلیج فارس را داشته، به دلایل اختلاف با اداره بنادر ایران توقیف شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پیگیری‌های به عمل آمده در خصوص توقیف کشتی آمریکایی در خلیج فارس حاکی از آن است که این کشتی تجاری بوده و با اداره بنادر ایران اختلافی داشته است.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: اداره بنادر ایران در همین راستا به دادگاه مراجعه می‌کند که دادگاه حکم توقیف این کشتی را می‌دهد و اداره بنادر درخواست می‌کند تا این کشتی توقیف شود که این امر محقق شد.

وی تأکید کرد: این کشتی با پرچم جزایر مارشال که تحت حاکمیت آمریکا است قصد تردد داشته که توقیف می‌شود و خدمه آن اکثر اروپایی هستند و احتمال اینکه برخی از افراد آن آمریکایی باشند نیز وجود دارد.

خبرگزاری  صدا وسیما نیز در خبری به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، از تیراندازی نیروهای ایرانی به سمت این کشتی خبر داده و گفته است که این کشتی «مجبور به حرکت به سمت بندرعباس» شده است.

رویترز نیز به نقل از پنتاگون آورده است که کشتی توقیف شده با نام MV Maersk Tigris از هواپیما و ناو آمریکایی در نزدیکی تنگه هرمز درخواست کمک کرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها