أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۵۴۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
اتفاقات مزایده استقلال به گونه ای در حال رقم خوردن است که خبرها از بازگشت دروازه بان سابق به جمع آبی ها حکایت دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، از میان پاکت‌هایی که برای خرید استقلال به وزارت ورزش ارسال شده بود نه نامی از علی انصاری بود و نه مهدی پرهام. تنها شخصی که در این راه ورود کرد، شاهرخ سبک‌دست نام دارد. عضو هیات مدیره و نماینده اسپانسر فعلی استقلال.

 

سبک‌دست پیش از این برای اجاره استقلال هم پا پیش گذاشته بود و حالا در آستانه خرید باشگاه است. در کنار او، یک شرکت هولدینگ هم برای خرید هر دو باشگاه پاییتخت اقدام کرده است. شرکتی که هنوز به طور دقیق مشخص نیست چه فعالیتی انجام می‌دهد و از خرید باشگاه، چه هدفی در سر دارد.

 

ظاهرا تازه نام این شرکت با خبر رسانه‌های ورزشی مبنی بر خرید پرسپولیس مطرح شده و به گوگل فارسی راه یافته و مدیران وزارت ورزش هم هنوز شناخت کاملی از این این شرکت ندارند.

 

در هفته‌ای که گذشت، شاهرخ سبک‌دست فعالیت‌های زیادی برای خرید باشگاه انجام داد. شنیده شده او در اولین گام چند جلسه را با علیرضا منصوریان برگزار کرده تا سرمربی فصل آینده تیم را از همین حالا انتخاب کرده باشد.

 

این دو برای این که از قافله عقب نمانند، لیست بازیکنان فصل بعد تیم را هم بررسی کردند. نکته‌ای که در این لیست وجود دارد، بازگشت مهدی رحمتی به استقلال است.

 

قرارداد طولانی علیرضا بیرانوند با نفت تهران، باعث شده منصوریان برای فصل آینده به فکر بردن رحمتی به استقلال باشد.

 

منصوریان قول داده که در صورت حضور روی نیمکت آبی‌ها، رحمتی را به تیم بیاورد. اتفاقی که اگر عملی شود، از همین حالا محسن فروزان باید برای فصل بعدش دنبال تیم بگردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها