أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۶۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدیرکل امور سینماهای کشور با اشاره به اضافه شدن سرگروه به سرگروه‌های سینمایی تهران گفت: تلاش شد تا سرگروه‌ها به لحاظ کیفی در یک سطح قرار دادشته باشند (مدرن) و در موقعیت جغرافیایی مناسب قرار گرفته باشند.
مدیرکل امور سینماهای کشور با اشاره به اضافه شدن سرگروه به سرگروه‌های سینمایی تهران گفت: تلاش شد تا سرگروه‌ها به لحاظ کیفی در یک سطح قرار دادشته باشند (مدرن) و در موقعیت جغرافیایی مناسب قرار گرفته باشند.
 
محمدرضا فرجی مدیر کل امور سینمایی سازمان سینمایی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر سه سرگروه سینمایی در غرب تهران (پردیس زندگی، اریکه ایرانیان و کوروش) انتخاب شدند گفت: اضافه کردن سرگروه به سرگروه‌های سینمایی تنها به دلیل متعادل ساختن تعداد سرگروه‌ها بود همچنین بنا به تقاضای کانون پخش کنندگان و درخواست صاحبان فیلم مبنی بر افزایش سرگروه‌های سینمایی تصمیم گرفتیم گروه ششم را به سرگروه‌های سینمایی اضافه کنیم.
 
وی درباره انتخاب پردیس اریکه ایرانیان توضیح داد: ما پیش از این نیز در مرکز شهر سه سرگروه سینمایی داشتیم از جمله استقلال، آفریقا و قدس که در شرایط فعلی تلاش شد تا سرگروه‌ها به لحاظ کیفی در یک سطح قرار دادشته باشند (مدرن) و در موقعیت جغرافیایی مناسب قرار گرفته باشند که در نهایت این مهم محقق شده است.
 
فرجی در پاسخ به این سوال که در شمال شهر سرگروه دیده نمی‌شود گفت: پردیس آزادی جزء سرگروه‌های خوب تهران است که تقریبا در شمال شهر تهران قرار گرفته است و همیشه موفق عمل کرده است.
 
وی درباره تبلیغات فیلم‌های سینمایی در ماهواره‌ها و تقاضای شورایعالی تهیه‌کنندگان از رئیس سازمان سینمایی برای تبلیغات در ماهواره‌ها گفت: هنرمندانی که آثارشان مجوز ارشاد را دارد همانگونه که در ذیل پروانه نمایش فیلم‌ها ذکر شده است  حق تبلیغ در شبکه‌های ماهواره‌ای را ندارند. موضوع مطرح شده تنها درخواست شورایعالی تهیه کنندگان از رئیس سازمان سینمایی بوده است و قابل بررسی است اما هنوز مجوزی در این خصوص صادر نشده است و در حال حاضر  هیچ تغییری در تصمیم وزارت ارشاد صورت نگرفته است.  
 
بنابراین گزارش، در جلسه‌ای که اعضای شورایعالی تهیه‌کنندگان با رئیس سازمان سینمایی داشتند از حجت الله ایوبی خواستند تا تبلیغات فیلم‌ها را در شبکه‌های ماهواره‌ای غیرمجاز انجام دهند که در همین راستا تبلیغ برخی فیلم‌های در اکران در چند شبکه ماهواره‌ای پخش شده است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها