امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۲۷۰۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
نتیجه خود فروختگی برای یک مشت دلار:
برخی مدعیان طرفداری از حقوق ملت که با کوچکترین اتفاق علیه جمهوری اسلامی ایران سیاه نمایی به راه می اندازند با وجود عذرخواهی رسمی رژیم سعودی و اعلام برخورد قطعی با ماموران خاطی مستقر در فرودگاه جده ، در اقدامی که صرفا می توان آن را خیانتی آشکار به ملت ایران ارزیابی کرد، به دفاع همه جانبه از این اقدام شنیع پرداخته و تعرض به دو نوجوان ایرانی را حق سعودی ها خواندند!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، انتشار خبر فاجعه فرودگاه جده کافی بود تا موجی از اعتراضات و شکایات از سوی مردم در فضای مجازی و حقیقی گسترش یافته و هر غیرتمند ایرانی را به ستوه آورد. در این میان بودند افرادی که فارغ از جناح بندی های حزبی و سیاسی و حتی دینی و مذهبی در دفاع از شانیت انسانی آن دو نوجوان ایستادگی کرده و اعتراض خود را نسبت به این فاجعه نشان دادند.

اما در پس این جریان ، برخی مدعیان طرفداری از حقوق ملت که با کوچکترین اتفاق علیه جمهوری اسلامی ایران سیاه نمایی به راه می اندازند با وجود عذرخواهی رسمی رژیم سعودی و اعلام برخورد قطعی با ماموران خاطی مستقر در فرودگاه جده ، در اقدامی که صرفا می توان آن را خیانتی آشکار به ملت ایران ارزیابی کرد، به دفاع همه جانبه از این اقدام شنیع پرداخته و تعرض به دو نوجوان ایرانی را حق سعودی ها خواندند!



علیرضا نوری زاده ضد انقلاب فراری و مدیر شبکه اجاره ای "ایران فردا" که با دلارهای نفتی سعودی  اداره می شود، با حضور در چندین شبکه ماهواره ای ، ضمن انکار تعرض صورت گرفته به دو نوجوان ایرانی توسط ماموران عربستان، این اقدام ماموران را در جهت یافتن مواد مخدر عنوان نمود ! این ادعای نوری زاده درحالی است که علاوه بر تایید وزارت کشور عربستان از تعرض صورت گرفته ، بازرسی برای یافتن مواد مخدر در هنگام ورود زائران است نه هنگام خروج از عربستان .

این گفته های نوری زاده کافی بود تا بسیاری از کاربران فضای مجازی با ساخت کاریکاتور و نوشتن مطلب علیه وی، وطن فروشی وی را محکوم کنند.

البته پادویی شیخ نشینان سعودی، به رویه ای برای نوری زاده تبدیل شده و سابقه ای تاریخی دارد، این عامل خودفروخته، بارها و بارها این امر را ثابت کرده است که برای بدست آوردنیک مشت دلار  از اربابان سعودی خود ، حاضر است در برابر غیرت ایرانی و هموطنان خود بایستد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
۵
۰
ما قبول داریم که نوری زاده بارها با روش خاص سعودیها تفتیش شده است وگرنه اگر سالم بود که دوباره به عربستان برنمی گشت .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها