أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۹۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال پس از پیروزی مقابل صبا حرف هایش با خبرنگاران را با تبریک ولادت حضرت علی (ع) آغاز کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل صبای قم گفت: ولادت حضرت علی علیه‌السلام، روز پدر و روز مرد را تبریک می‌گویم. از دوستان بابت عدم حضورم در جلسه مطبوعاتی عذرخواهی می‌کنم. وقتی به قم می‌آیم دوست دارم به زیارت بروم. از مسئولان هیأت فوتبال تشکر می‌کنم. بازی بسیار خوبی بود و نظم خوبی را در مسابقه مشاهده کردیم و بینندگان از بازی لذت بردند. باید با اختلاف ۴ گل می‌بردیم.

 



 سرمربی استقلال در مورد اینکه استقلال موقعیت زیادی نداشت خاطرنشان کرد:‌ حرف شما را قبول ندارم. وقتی بازی 2 بر صفر بود 3 موقعیت داشتیم. خوشحالم یک بازیکن جوان معرفی کردیم. قبلا برزای و رمضانی را بازی دادیم؛ امروز هم کریمی‌ را. صبای قم به غیر از گلی که زد و یک ضربه کاشته موقعیت‌ دیگری نداشت. دروازه‌بان صبا بهترین روز خود را پشت سر گذاشت و 3-4 موقعیت را از ما گرفت. باز خدا را شکر ضربه شکوری گل نشد اگرنه انتقادات شروع می‌شد.

 

وی در مورد اینکه آیا استقلال سهمیه می‌گیرد گفت: بعد از این بازی اجازه ریکاوری بدهید. 2 بازی بعدی برای ما خیلی مهم است. به بازیکنان گفتم در مسابقات پایانی باید با تمام وجود بازی کنیم و سهمیه بگیریم. این برد خوب بود و می‌توانیم در 2 بازی بعدی با استرس کمتری بازی کنیم.  

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا نوسان استقلال به خاطر در اختیار نداشتن بازیکنان است، گفت: 2 سال است این بلا سرمان می‌آید. از سالی که قهرمان شدیم یک بار با 10 نفر به اردو نرفتیم. نمی‌دانم چه اتفاقاتی می افتد که بازیکن ملی به این شرایط می‌رسد. بازیکنی که در شرایط انتخاب نیست به تیم ملی دعوت می‌شد در 2 سال اخیر به خصوص امسال شرایط استفاده از تمام بازیکنان را نداشتیم یک روز با گذشت تاریخ همه چیز مشخص می‌شود. این صحبتم را بنویسید روزی مشخص می‌شود چه دست‌هایی در کار بود که استقلال به این روز بیفتد و چه کسانی چه ترفندی به کار بردند که استقلال و پرسپولیس به این روز بیفتند. در شرایطی که می‌ توانستیم قهرمان آسیا شویم، این مشکلات به وجود آمد. هر چند سوم آسیا شدیم.

 

قلعه‌نویی در مورد اینکه اگر استقلال امروز می‌باخت و علیه او شعار می‌دادند این مسئله خودجوش بود، اظهار داشت: بنر می‌آورند و علیه من شعار می‌دهند. هفته قبل گفتم بازیکنان استقلال اصل غیرت هستند. ۸ ماه است حقوق نگرفته‌اند و فقط یک دریافتی کم داشتند. روزی که به صدر رفتیم درخواست پاداش کردیم که ندادند و از دوستم ۴۰ سکه گرفتم. این شعارها و بنرهایی که می‌آورند خودجوش است و ما می‌گوییم خودجوش است.


سرمربی استقلال در مورد خصوصی سازی و اینکه فتح‌الله‌زاده هم گفته باید تیم را اجاره بدهند، عنوان کرد: برای استقلال که مشتری نیامد. این حرف را گوش ندادم اما هر کسی نظری دارد. آن برنامه که برای فولاد خوزستان و سپاهان مطرح شد تجربه‌ای می‌شود برای استقلال. طرح دکتر اسلامیان خوب بود و برای سپاهان و ذوب آهن بسیار خوب جواب داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها