امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۳۰۵۱
زمان انتشار: ۰۸:۵۱     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
آقاي سليماني فرد، هر روز براي رفت و آمد به محل كار خود مسافتي نزديك به 20 كيلومتر پياده طي مي‌كند. او مي‌گويد بزرگترين مشكلش در طول مسير،وجود حيوانات وحشي از قبيل خرس،گراز و پلنگ است كه چند باري نيز با آنها مواجه شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، آقاي محمد علي سليماني فرد معاون و معلم مدرسه ابتدايي روستاي پَرِن،هر روز مسافتي نزديك به 20 كيلومتر را پيش روي خود دارد تا به اين مدرسه برود. او نيمي از اين مسير را پياده و نيم ديگري را با ماشين طي مي‌كند.
 
آقاي سليماني فرد مسير خود را از خانه (روستاي كندوا) در ساعت 5:30 صبح آغاز و با گذشت از مسيري صعب العبور و خطرناك خود را به جاده هراز مي رساند. سپس از آنجا تا ابتداي جاده روستاي پرن را با خودروهاي گذري مي‌رود و پس از پياده شدن مجددا مسير باقي مانده را پياده تا بالاي كوه طي مي‌كند. او مي‌گويد بزرگترين مشكلش در طول مسير،وجود حيوانات وحشي از قبيل خرس،گراز و پلنگ است كه چند باري نيز با آنها مواجه شده است.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها