يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۳۱۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: استیضاح وزیر راه با ۲۴ امضا به هیأت رئیسه مجلس تحویل شده اما هیأت رئیسه با حمایت‌های ناصواب خود از وزیر مقابل استیضاح مقاومت می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی به امضای 24 نفر از نمایندگان رسیده و به هیأت رئیسه تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: هیأت رئیسه مجلس حمایت‌های ناصوابی را از وزیر راه و شهرسازی کرده و مقابل استیضاح مقاومت می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین اظهار داشت: وزیر راه قول و وعده می‌دهد اما عمل نمی‌کند؛ امروز نه مشکل مسکن و نه مشکل پروازها حل شده و مشکلات عمرانی همچنان پابرجاست.

ثروتی خاطرنشان کرد: جلسه‌ مشترکی را با حضور استیضاح‌کنندگان و رئیس مجلس و شخص وزیر راه داشتیم و استیضاح‌کنندگان یک جلسه دیگر نیز با حضور نایب‌رئیس مجلس و وزیر راه برگزار کردند و در همه جلسات تنها قول و وعده و وعید از سوی وزیر به نمایندگان داده شد و این جلسات هیچ نتیجه‌ای را در پی نداشت.

وی در پایان گفت: ما بر استیضاح وزیر راه اصرار داریم اما این هیأت رئیسه مجلس مقابل استیضاح مقاومت می‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها