يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۳۲۶۶
زمان انتشار: ۱۷:۵۵     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
دوشنبه ۱۴ اردبیهشت سال ۹۴ موعدی برای سپاس و ستایش از رزمندگان دلاور و شهدای فاطمیون است. قرار است در یک همایش ویژه در شهر مشهد مقدس، مراسم ویژه‌ای در تقدیر از شهدای «فاطمیون» برگزار شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم این روزها همه آدم‌هایی که گذارشان به سوریه، دمشق و محله معروف زینبیه می‌افتد، از افغانستانی‌های دلاوری صحبت می‌کنند که گرداگرد حرم متعال اهل بیت و اطراف آن را گرفته‌اند، لباس رزم به تن کرده‌اند و پرچم بلند دفاع از حرم «عقیله بنی‌هاشم(س)» را بلند کرده‌اند.

«فاطمیون» نام انتخابی جمعی از این افغانستانی‌های دلاور است که با شنیدن خبر تهدید حرم امن اهل‌بیت(س) در سوریه، خانه و کاشانه‌شان را رها کرده‌اند و امروز با عنوان «مدافعان حرم» شناخته می‌شوند، مدافعان حرمی که، ارادت و دلبستگی‌شان به خاندان اهل‌بیت(ع) را با خون‌های داغ و گرم ریخته‌شان بر سرزمین شام اثبات کرده‌اند.

دوشنبه ۱۴ اردبیهشت سال ۹۴، موعدی برای سپاس و ستایش از این رزمندگان دلاور و شهدای آنهاست. قرار است در یک همایش ویژه در شهر مشهد مقدس، مراسم ویژه‌ای در تقدیر از شهدای «فاطمیون» برگزار شود.

این مراسم در شامگاه شهادت حضرت زینب(س)، میعادگاه پیمان‌بستگان برای دفاع از حریم اهل‌بیت تا آخرین قطره خون خواهد بود.

قرار است در این همایش جمعی از مسئولان نظام حضور یافته و صحبت کنند. همچنین از خانواده‌های این دلاورمردان تقدیر و سپاسگزاری شود و یاد و خاطره آنها گرامی‌ داشته شود.

روزگار در حال تغییر کردن است و همه آدم‌هایی که روزگاری، افغانستانی‌ها را دیده و ندیده، در چارچوب‌های مرز‌ها و خط‌‌های کشیده روی نقشه‌های جغرافیایی محصور کرده‌ بودند امروز به دلاوری و ثابت‌قدمی افغانستانی‌ها شهادت می‌دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها