أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۳۳۱۵
زمان انتشار: ۰۸:۳۷     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
استوديوي طراحي و تحقيقاتي Calty تويوتا، كانسپتي از خودروهاي شهري طراحي كرده است كه بسيار ويژه است. اين خودرو يك وسيله نقليه انعطاف‌پذير با طراحي داخلي قابل تغيير است و كاملا منطق بر نياز كاربران امروزي طراحي و توليد شده است. يعني مالك اين خودرو هر طوري دلش بخواهد داخل خودرو را تغيير مي‌دهد و حسابي حالش با ماشينش خوب خواهد بود.

اين خودرو يك وسيله نقليه انعطاف‌پذير با طراحي داخلي قابل تغيير است و كاملا منطق بر نياز كاربران امروزي طراحي و توليد شده است. يعني مالك اين خودرو هر طوري دلش بخواهد داخل خودرو را تغيير مي‌دهد و حسابي حالش با ماشينش خوب خواهد بود.
تويوتا فضاي بسيار وسيعي براي اتاق داخلي اين خودرو در نظر گرفته است. ظاهر اين تويوتا تلفيقي از ون، پيك‌آپ و ماشين‌هاي جمع‌وجور است؛ يك جعبه مربعي كه در قسمت عقب، فضاي خوبي براي انبار وسايل دارد.
سپرهاي جلو و عقب ماشين طوري طراحي شده‌اند كه خيلي خوب در برابر همه ضربه‌ها و خراش‌ها مقاومت مي‌كنند و خاصيت ضربه‌گيري دارد. سقف ماشين نيز قابل جابه‌جايي است و بالاتر مي‌رود و مي‌توانيد بار بيشتري در ماشين قرار دهيد.
يك سكوي شيب‌دار تاشو نيز در عقب خودرو تعبيه شده است كه سوار و پياده كردن بار در پشت ماشين را بسيار آسان مي‌كند.
اين مربع Uشكل يك ماشين چهارنفره است اما مي‌توانيد صندلي‌هاي آن را جمع و ماشين را سه‌نفره كنيد و يك رديف قفسه يا تاقچه يا هر چيزي كه دوست داريد، بچينيد. اين ماشين كاملا در اختيار صاحب آن است تا اتاق آن را هر طور دوست دارد شكل دهد.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها