أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۳۳۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «گلزنی را دوست دارم اما اولویتم پیروزی تیم است هرچند خودم ترجیح می‌دهم پاس گل بدهم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، فرناندو گابریل در مورد بازی روز چهارشنبه پرسپولیس مقابل بنیادکار در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: «بازی خیلی مهمی پیش رو داریم. درست است که بنیادکار از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده اما تیم خوبی است. با این وجود می‌خواهیم با حضور صد هزار هوادار پیروز شویم و به دور بعد صعود کنیم.»

 

وی در پاسخ به این سؤال که چرا برای پرسپولیس گلزنی نمی‌کند، خاطرنشان کرد: «من گلزنی را دوست دارم اما اولویتم پیروزی تیم است، البته خودم ترجیح می‌دهم پاس گل بدهم تا گلزنی کنم.»

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا فصل بعد هم در پرسپولیس می‌ماند یا خیر، گفت: «قراردادم با پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد اما فعلاً هیچ پیشنهاد رسمی ندارم. من دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم اما باید مشکلات هم حل شود.»

 

گابریل ادامه داد: «تا امروز دچار مشکل مالی نشده‌ام اما در حال حاضر فقط 10 درصد از پولم را گرفته‌ام. امیدوارم مسئولان باشگاه مثل همیشه به فکر من باشند و مشکل من را حل کنند.»

 

وی در خصوص بازی هفته پایانی پرسپولیس مقابل استقلال هم اظهار داشت: «فعلاً بازی بنیادکار برای ما مهم‌تر است، ابتدا در این بازی پیروز شویم بعداً در مورد استقلال حرف می‌زنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها