يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۳۳۵۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
تیم فوتبال پنافیل با کلین شیت دروازه بان ایرانی خود به یک امتیاز رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، تیم فوتبال پنافیل در یکی از دیدارهای هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال پرتغال امشب (یکشنبه) به مصاف تیم آکادمیکا رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
علیرضا حقیقی، دروازه بان ایرانی پنافیل که با وجود مصدومیت شدیدش در دیدار هفته قبل در این بازی از چهارچوب دروازه تیمش محافظت می کرد، توانست یک کلین شیت دیگر به نام خود ثبت کند تا پنافیل بعد از مدت ها به یک امتیاز برسد.
به گزارش تسنیم، پنافیل هم اکنون با 19 امتیاز در قعر جدول لیگ 18 تیمی پرتغال قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها