يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۳۳۶۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
راهپیمایی بزرگ حافظان حجاب، با حضور 1500 نفر از دانش آموزان تحت پوشش طرح حجاب مدارس ریحانة النبی(س) در قم برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رسا، همزمان با شهادت حضرت زینب(س) به عنوان پرچمدار حجاب، چهاردهم اردیبهشت ماه، راهپیمایی بزرگ حافظان حجاب، با حضور دانش آموزان تحت پوشش طرح حجاب مدارس ریحانة النبی(س) در قم برگزار شد.

گفتنی است؛ 1500 نفر از دانش‌آموزان، «طرح حجاب مدارس»، از ساعت 9 صبح از میدان جانبازان تا حرم مطهر حرم معصومه(س) برای حمایت از حجاب، راهپیمایی کردند ودر نهایت در صحن امام رضا(ع)، قطعنامه‌ای قرائت شد.

همچنین؛ همزمان با راهپیمایی بزرگ حافظان حجاب در قم، 2000 نفر از دانش‌آموزان مشهد که در «طرح حجاب مدارس» شرکت کرده‌اند نیز راهپیمایی خواهند داشت.

بر اساس این گزارش؛ در «طرح حجاب مدارس» مرکز ریحانة النبی(س) که با تصویب وزارت کشور از سال 1384 در قم تأسیس شده است، کتاب مروارید بهشتی با برنامه‌های شاد و متنوع جانبی به عنوان کتاب درسی از سوی مربیان مرکز ریحانة النبی(س) که از طلاب حوزه علمیه هستند تدریس می‌شود.

لازم به ذکر است؛ دانش آموزان به صورت اختیاری به دو گروه حافظان حجاب «دانش آموزانی که از چادر استفاده می کنند» و حامیان حجاب «افرادی که به دلایلی امکان پوشش چادر ندارند اما حجاب کامل را رعایت می‌کنند» تقسیم میشوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها