أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۳۳۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
معاون فرهنگی ستاد اعتکاف استان قم خبرداد:
معاون فرهنگی ستاد اعتکاف استان قم گفت: بیش از 150 دانش آموز در سنین 12 الی 18 سال در مراسم اعتکاف ماه رجب در قم حضور پیدا کرده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ستاد خبری ستاد مرکزی اعتکاف استان قم، حجت الاسلام والمسلمین سید باقر تکیه ای با اشاره به حضور بیش از 150 دانش آموز در مراسم اعتکاف امسال در قم، اظهار کرد: دانش آموزان هر سال استقبال خوبی از مراسم اعتکاف دارند و در این راستا ستاد مرکزی اعتکاف هرساله یکی از مساجد قم را برای اعتکاف این عزیزان فراهم می کند.
وی با بیان اینکه در مراسم اعتکاف امسال دانش آموزان بین سنین 12 الی 18 سال حضور پیدا کرده اند، افزود: معاونت فرهنگی ستاد مرکزی اعتکاف استان قم در این راستا برنامه های فرهنگی متناسب با دانش آموزان در طول مراسم اعتکاف برای آنها اجرا خواهد کرد.
معاون فرهنگی ستاد مرکزی اعتکاف استان قم با اشاره به برگزاری حلقه های معرفت ویژه دانش آموزان معتکف، تصریح کرد: در این حلقه ها یک مربی روحانی برای 10 دانش آموز انتخاب شده و به آموزش مباحث اعتقادی و تربیتی خواهد پرداخت.
وی بررسی سیره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ارائه داستان های آموزنده از صدر اسلام را از دیگر برنامه های حلقه های معرفت ویژه دانش آموزان ذکر کرد و تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه هایی که در مراسم اعتکاف برگزار خواهد شد، یادواره شهدا است.
حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مراسم اعتکاف دانش آموزی با انجام اعمال ام داوود در روز پانزدهم رجب به پایان خواهد رسید، اظهار کرد: دانش آموزان در طول این سه روز راه و رسم زندگی کردن و تزکیه نفس و ارتباط با خداوند را یاد خواهند گرفت و در میهمانی خداوند ، همنشینی با خداوند را تمرین خواهند کرد.
لازم به ذدکر است اعتکاف دانش آموزی با حضور 15 دانش آموز قمی در مسجد طفلان مسلم در حال برگزاری است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
۰
۰
فکر نکنم که صحت داشته باشد چون من ثبت نام کردم وپیام ندادند و مادرم امروز پیگیری کرد و گفتند که دانش اموزان را قرعه ننداختند و هیچ دانش اموزی قبول. نشد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها