أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۳۵۴۸
زمان انتشار: ۰۰:۵۲     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
کارگردان سینما و تلویزیون گفت: امیدوارم بتوانم رشادت‌های مدافعین حرم را به تصویر بکشم
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ابراهیم حاتمی‌کیا امشب در یادواره شهدای تیپ فاطمیون که در سالن صبا برگزار شد، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی علیه ایران بچه‌هایی از همه ایران رفتند جنوب و جنگیدند و همه فهمیدند باید دفاع کرد و البته بخشی از آن وطن‌پرستی بود.

وی افزود: وقتی بحثی به نام سوریه پیش آمد با مصائب سخت خود برادران افغان ما که در ایران مهاجر هستند به سوریه می‌روند و در واقع این موضوع واقعا جهاد فی‌سبیل‌الله است.

حاتمی‌کیا بیان داشت: امروز این کوچ مقدسی که مهاجران به سوریه داشته‌اند جای تقدیر دارد و امیدوارم قدرت آن را داشته باشم تا اشاره‌ای در این ارتباط در هنر داشته باشم و بتوانیم این افراد و مهاجرین افغانی را به تصویر بکشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها