يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۳۵۵۷
زمان انتشار: ۰۸:۱۸     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا - گروه A
تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه میزبان تیم بنیادکار ازبکستان است و در صورت پیروزی به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا صعود خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی آخرین دیدارش را درمرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم بنیادکار ازبکستان می‌رود. پرسپولیس با شکست مقابل لخویا در قطر هم صدرنشینی گروه را از دست داد و هم کارش برای صعود به روز آخر کشیده شود.

پرسپولیس با این حال هنوز سرنوشت صعود در دست خودش است و اگر در این بازی خانگی پیروز شود به جمع 16 تیم برتر آسیا راه پیدا می‌کند. خوشبختانه حریف پرسپولیس هم انگیزه زیادی برای این مسابقه ندارد و بنیاد کار هیچ شانسی برای صعود ندارد با این حال برانکو هم به خوبی می‌داند که نباید حریف را دستکم گرفت. برانکو به هیچ عنوان دوست ندارد که در آسیا بازهم بازنده شود.

بنیاد کار هیچ بردی ندارد و با یک مساوی و 4 شکست در انتهای جدول قرار دارد و بعید است این تیم بی‌انگیزه بتواند در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران پرشمار پرسپولیس حرفی برای گفتن داشته باشد. با این حال پرسپولیس باید فقط به برد فکر کند زیرا در صورت کسب مساوی در این بازی هم ممکن است حذف شود. اگر النصر عربستان بتواند لخویا را شکست بدهد و سرخپوشان هم مقابل بنیادکار به مساوی راضی شوند در آنصورت کار به بازی رو در رو می‌کشد که نتیجه بازی رفت و برگشت لخویا و پرسپولیس یکسان بوده و تفاضل گل لخویا بهتر است و سرخپوشان ممکن است با تفاضل گل حذف شوند البته این بدبینانه‌ترین حالت است و اگر النصر و لخویا مساوی کنند و پرسپولیس هم مساوی کند سرخپوشان صعود خواهند کرد.

در هر حال تماشای این مسابقه رایگان اعلام شده و برانکو و بازیکنان پرسپولیس امیدوارند که با حضور یکصدهزار نفر در ورزشگاه آزادی جشن صعود بگیرند. هرچند هنوز این باشگاه مالکی ندارد و قرار است وضعیت مالک آینده این باشگاه در مزایده چهارم و روز 29 اردیبهشت مشخص شود.

پرسپولیس در این بازی محسن بنگر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

برنامه و جدول بازی‌های گروه A

چهارشنبه 16 اردیبهشت

20:35لخویا-النصرعربستان- لخویا

- 20:35-پرسپولیس-بنیادکار

1- لخویا قطر 10 امتیاز

2- پرسپولیس ایران 9 امتیاز

3- النصر عربستان 8 امتیاز

4- بنیادکار ازبکستان یک امتیاز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها