أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۳۷۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه قراردادهای حاکم بر خودروسازها و قطعه‌سازان باید منصفانه تنظیم شود، از آمادگی این وزارتخانه برای رسیدگی به این مشکل خبرداد.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از تراز؛ مجتبی خسروتاج با اشاره به ضرورت ارتقای کیفی قطعات تولیدی داخلی، درج مشخصات محصول و تولیدکننده بر روی جعبه های بسته بندی و جلوگیری از توزیع هرگونه کالای غیر شناسنامه دار را  برای حفظ حقوق مصرف کنندگان از دیگر موارد حائز اهمیت عنوان کرد.

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت بر تشکیل کنسرسیومی که به نمایندگی از سوی قطعه سازها بتواند طرف مذاکره قرار گیرد تاکید کرد و گفت: این اقدام  در راستای توسعه تکنولوژی و عمق بیشتر ساخت داخل قطعه در کشور مطرح است.

وی تصریح کرد: دراین ایام کشورهای مختلف اروپایی برای مذاکره با طرفهای ایرانی استقبال گسترده ای داشته‌اند؛ بنابراین تشکل های تولیدی قطعه ساز باید آمادگی داشته باشند تا ضمن معرفی ظرفیتهای قطعه ساز ایرانی، پروفایلهای تجمعی از دانش فنی موجود و منابع و ظرفیتهای سرمایه انسانی خود را ارائه کنند.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، ورود به شبکه های توزیع خودروسازی در سطح بین المللی و پیدا کردن موقعیتی برای قطعه ساز ایرانی که بتواند دراین زنجیره توزیع جهانی فعالیت کنند را از نکات مهمی برشمرد که لازمه آن ارائه گزارشات حرفه ای از توان و ظرفیت داخلی و ایجاد اعتماد و اطمینان در خریدار خارجی است.

خسروتاج اعلام آمادگی کرد با تشکل های تولیدی در خصوص کشورهای هدف صادراتی به همراه قطعه سازان مذاکراتی را با طرفهای خارجی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه قراردادهای حاکم بر خودروسازها و قطعه سازها باید منصفانه تنظیم شود، از آمادگی این وزارتخانه را برای رسیدگی به این مشکل خبرداد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها