يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۳۷۶۷
زمان انتشار: ۱۸:۰۹     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدير کل روابط عمومي دانشگاه تهران گفت: دانشجوي دانشگاه تهران به دليل مشکلات خانوادگي روز گذشته دست به خودکشي زد.
به گزارش پایگاه 598، سيد احمدرضا خضري در گفتگو با مهر، در خصوص خبر خودکشي يکي از دانشجويان دانشگاه تهران گفت: خبر خودکشي اين فرد که دانشجوي دانشگاه تهران بوده متاسفانه صحت دارد و علت و چرايي اقدام وي در دست بررسي کامل قرار دارد.

وي با بيان اينکه اقدام به خودکشي اين دانشجو خارج از دانشگاه صورت گرفته اظهار داشت: بررسي هاي فعلي نشان مي دهد که اين فرد داراي مشکلات خانوادگي و روحي بوده و دست به خودکشي زده است.

مهدي مزروعي سبداني دانشجوي ترم هشت دانشگاه تهران، ورودي سال ۱۳۸۷ و ساکن تهران بود که روز گذشته با پريدن از روي پل مديريت دست به خودکشي زد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها