أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۳۷۸۷
زمان انتشار: ۰۱:۰۹     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا؛
تیم فوتبال فولاد که این فصل از مشکل کمبود بازیکن به شدت رنج می برد در آخرین بازی گروهی در لیگ قهرمانان آسیا سر انجام طعم برد را چشید و با شکست لوکوموتیو در رده سوم گروه خود قرار گرفت و این بازی پایانی تلخ بر کار آنها در آسیا بود.
در آخرین بازی مرحله گروهی گروه C  لیگ قهرمانان آسیا شاگردان دراگان اسکوچیچ در یک دیدار تشریفاتی در خانه خود با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی رسیدند تا با 6 امتیاز در رده سوم قرار گیرند و در آخرین بازی به اولین پیروزی خود در آسیا دست یابند. بهمن جهان تیغ زننده تک گل فولاد در دقیقه 89 بود.


در این گروه الهلال عربستان و السد قطر دو تیمی بودند که صعود خود را در بازی قبل قطعی کرده بودند تا بازی امروز به بازی کاملا تشریفاتی تبدیل شود.

نیمه اول:

در این نیمه بازی خیلی جذابی را شاهد نبودیم.در این نیمه دو تیم گهگداری حملاتی را انجام می دادند که بینتیجه باقی می ماند.در این نیمه تیم میهمان بیشتر صاحب توپ بود و حملات بیشتری می کرد اما در نهایت بازی در نیمه اول بدون گل به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.

نیمه دوم:

در این نیمه نیز بازی همانند نیمه اول پیگیری میشد و پاس های شریفات نیز به مهاجم نمی رسید و بی اثر می شد و دراان اسکوچیچ در دقایق پایانی بازی 3 بازیکن جوان خود را به جای 3 بازیکن نامدار خود کرد تا به آنها استراحت بیشتری دهد.

در دقیقه آخر شوت زیبای هافبک فولاد به تیرک دروازه برخورد کرد و در راه برگشت بازیکن کم تجربه و جوان فولاد دروازه خالی را نتوانست گل کند و در ادامه هجوم ها فولاد بیشتر شد تا این که دقیقه بعد آن بهمن جهان تيغ تک گل بازی را به ثمر برساند و در آخرین بازی فولاد به اولین پیروزی خود برسد و خداحافظی تلخی با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

ترکیب فولاد خوزستان :

علی سلیمی، لئوناردو مساریچ، احمد آل نعمه، بهمن کامل، امید خالدی، مهدی بدرلو، چاگو، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، محسن مسلمان و آلوز نانگ

به گزارش مشرق، در دیگر دیدار این گروه الهلال با برتری 2-1 مقابل السد قطر صدرنشینی خود را تثبیت کرد و با 13 امتیاز اول شد و السد هم با 10 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

جدول رده بندی گروه C

ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 الهلال عربستان 6 4 1 1 9 4 5 13
2 السد قطر 6 3 1 2 9 9 0 10
3 فولاد خوزستان 6 1 3 2 2 4 -2 6
4 لوکوموتیو تاشکند 6 1 1 4 10 13 -3 4

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها