يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۳۷۹۱
زمان انتشار: ۰۱:۱۵     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
دیکتاتور سرنگون‌شده مصر جشن تولد 87 سالگی خود را در بیمارستان نظامی المعادی در قاهره جشن گرفت.
ده‌ها نفر از هواداران و حامیان «حسنی مبارک» دیکتاتور سابق مصر با تجمع در مقابل بیمارستان نظامی المعادی در قاهره تولد وی را جشن گرفتند.

دیکتاتور سرنگون شده مصر متولد 4 مه 1928 است و روز گذشته 87 ساله شد.

به همین مناسبت ده‌ها تن از هواداران وی در برابر بیماستان المعادی جمع شدند و حمایت و همبستگی خود را از دیکتاتور اعلام کردند.

حسنی مبارک که به همراه چند تن از اعضای خانواده‌اش در اتاق بیمارستان حضور داشت، برای لحظاتی از پنجره بیمارستان برای هواداراتش دست تکان داد.

دیکتاتور مخلوع مصر که مردم در انقلاب سال 2011 میلادی او را مجبور به کناره‌گیری از قدرت کردند، اکنون آزاد است به گونه‌ای که یکی از وکلایش گفته است که مبارک با خواست خودش در بیمارستان بستری است و به خاطر هیچ پرونده‌ای بازداشت نیست؛ زیرا مدت زندان خود در ارتباط با پرونده موسوم به کاخ‌های ریاست جمهوری را گذرانده است.

دادگاه جنایی قاهره در 29 نوامبر گذشته شکایت جنایی علیه مبارک درخصوص پرونده فساد مالی را به علت مشمول زمان شدن آن رد کرد. وی در پرونده صادرات گاز به فلسطین اشغالی تبرئه شد و بررسی شکایت جنایی علیه مبارک در پرونده قتل مردم معترض در انقلاب سال 2011 نیز ممنوع شد.

همه مهره‌ها و چهره‌های سر‌شناس رژیم مبارک که ملت مصر علیه آن‌ها قیام کردند، در چهارمین سالگرد انقلاب مردم، اکنون یا تبرئه شده یا با قرار کفالت آزاد شده‌اند.

حسنی مبارک به تازگی در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه «صدی البلد»، «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور کنونی مصر را فردی خردمند خواند و از مردم خواست از وی پشتیبانی کنند.

منبع: ابنا













نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها