أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۳۷۹۲
زمان انتشار: ۰۱:۱۶     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
آخرین خبرها از حمله نیروهای قبایل یمنی به پایگاه نظامی سعودی ها در مرزها، حاکی از مرگ 12 نظامی سعودی و به غنیمت گرفته شدن دو بولدوزر و مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، بدنبال حمله دیروز نیروهای قبایل یمنی به پایگاه های سعودی ها ، نظامیان سعودی به سوی کوه های جحفان و شهر الردیف در منطقه الخویه وابسته به استان جیزان فرار کرده اند.


براساس این گزارش، نیروهای مبارز قبایل منطقه بکیل المیر استان حجه در شمال یمن همچنان بر پایگاه های نظامیان سعودی سیطره دارند.

نیروهای قبایل یمنی توانسته اند بر چهار پایگاه نظامیان سعودی در مناطق مرزی استان جیزان و در راس نها پایگاه التبه الحمراء سیطره یابند.

سه پایگاه دیگر در مجاورت و نزدیکی منطقه مرزی المدافن است و نظامیان سعودی از این پایگاه برای گشودن آتش به روی شهروندان یمنی هنگام عبور از جاده های بین استان های حجه و صعده استفاده می کردند.

نیروهایی یمنی هم که پیشتر بر پایگاه های سعودی ها در منطقه الحلقه استان نجران و نزدیک شهرک الملاحیظ استان صعده یمن سیطره یافته بودند از قبایل همدان بن زید هستند.

این حمله در پاسخ به حمله متجاوزان سعودی و هدف قرار گرفتن کاروان حامل مواد غذایی در جاده بین شهرک های حرض و الملاحیظ و به شهادت رسیدن چند شهروند یمنی انجام شد.






اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها